hibit
Fra : steen

Dato : 25-06-04 04:31

Hej,

Hvorfor vises begge disse sider korrekt i f.eks Opera

http://www.velux.dk/aboutVELUX/PRESS/
http://www.velux.dk/aboutVELUX/Jobs/

Men ikke i Mozilla.

hygge
--
steen - menzi.dk
         Ready for OpenOffice?

Fra : Andersen Jacob Sparr~

Dato : 25-06-04 08:14

Steen skrev:

> Hvorfor vises begge disse sider korrekt i f.eks Opera
>
> http://www.velux.dk/aboutVELUX/PRESS/
> http://www.velux.dk/aboutVELUX/Jobs/
>
> Men ikke i Mozilla.

Fordi der er syntaksfejl i HTML-koden?

Jacob
--
Det hedder lap, ikke padsj!

Fra : steen

Dato : 25-06-04 20:12

On Fri, 25 Jun 2004 07:14:16 UTC, Andersen Jacob Sparre
<sparre@jacob.crs4.it> wrote:

> Fordi der er syntaksfejl i HTML-koden?

Måske - jeg kan bare ikke se hvilken - begge sider opfattes som UTF-8
iflg Moz. Begge sider ser ud til at være skrevet i 1004/1252
--
steen - menzi.dk
         Ready for OpenOffice?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-06-04 20:23

steen wrote:

> Måske - jeg kan bare ikke se hvilken - begge sider opfattes som UTF-8
> iflg Moz. Begge sider ser ud til at være skrevet i 1004/1252

Er det ikke placeringen af teksten, der er et problem? Det har da ikke
noget med fontkoden at gøre. Prøv evt. at spørge i
news:dk.edb.internet.webdesign, der skulle der nok være en ekspert eller
to, der kan gennemskue, hvad der går galt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen