ISDN-modem som analogt modem
Fra : Marcus Henningsen

Dato : 25-06-04 03:52

Jeg mener, at have læst mig til, at ISDN-modems ikke uden videre kan
bruges som analoge modems. Kan det passe?

Lasat 1280mi har dog denne funktionalitet indbygget. Findes der andre
modems, der både kan fungere med ISDN og analogt? Og kan de stadig
købes?

Med venlig hilsen
Marcus Henningsen

Fra : Sørensen

Dato : 25-06-04 13:19

"Marcus Henningsen" <marcushenningsen@yahoo.dk> skrev

Findes der andre
> modems, der både kan fungere med ISDN og analogt? Og kan de stadig
> købes?

Jeg mener at "minivigor" fra telebutikken kan.

vh.
Sørensen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-06-04 15:22

Marcus Henningsen skrev:

> Lasat 1280mi har dog denne funktionalitet indbygget. Findes der andre
> modems, der både kan fungere med ISDN og analogt? Og kan de stadig

Zyxel 2864i kan SVJV.

Jesper G. Poulsen

Fra : Sørensen

Dato : 25-06-04 18:51

"Marcus skrev Findes der andre
> modems, der både kan fungere med ISDN og analogt? Og kan de stadig
> købes?

Her kan Du købe et til 100 kr.

vh.
Sørensen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-06-04 19:46

Sørensen skrev:

> Her kan Du købe et til 100 kr.

Noget kunne tyde på et restlager. Jeg skal ihvertfald redde mig et

Jesper G. Poulsen