Hvad sker der for Danmark?
Fra : Andropov

Dato : 22-06-04 22:24

David Rasmussen skrev:

> Hold kæft hvor er det latterligt at de lige skulle lukke det sidste mål ind,
> det kan ingen være tilfredse med, det var jo en ren foræring til svenskerne.
>

>Yeah, totalt fucking latterligt...

Ja, svenskerne har været temmelig heldige i turneringen. De fik først
sent et mål i kampen mod Italien.

Målet de fik mod os kan måske skyldes lidt at altid vil ligge i
underbevidstheden at vi kan nøjes med 2-2 og så sent vist 2 minutter
før tiden kan de næsten ikke nå at få 3-2.
Når man så tænker på at Italienerne også scorede tæt på slutfløjtet så
kan man ikke sige Sverige var uheldig.

Til gengæld er Italien nogle svagpissere at de først så sent i kampen
kan komme foran Bulgarien som Sverige jo slog 5-0 og Danmark klarede
sig jo også bedre mod Bulgarien.
Når man tager det i betragtning kan man måske godt unde Sverige at de
får lov at forsøge sig i kvartfinale.

Fra : Lars Nielsen

Dato : 24-06-04 09:48

andropov@ofir.dk (Andropov) wrote in message news:<df29e838.0406221323.16cad415@posting.google.com>...

> [...]
> sig jo også bedre mod Bulgarien.
> Når man tager det i betragtning kan man måske godt unde Sverige at de

Før kampen var 2-2 et godt resultat, men efter at have set kampen må
man sige at det er yderst utilfredsstillende. For det første er der
efter min mening ikke skyggen af straffespark og svenskernes mål nr. 2
er et rent målmandsdrop. Så Sverige har været møgheldige, men det er
da sjovt at to nordiske hold går videre selvom det nok kun er os som
reelt har fortjent det. Italien har jeg ikke ondt af, de kunne sagtens
have slået svenskerne ud hvis de havde fortsat deres pres fra første
halveg men som sædvanlig forsøger italienerne at fedte en 1-0 sejr
hjem. Det er for minimalistisk efter min smag.

mvh Lars Nielsen