Hvor købes ure til bl.a motionsløb ?
Fra : intet

Dato : 16-06-04 23:16

Hvor kan man købe de ure som man ser ved større motionsløb med gule tal ?
Ikke digitale ure men analoge.

mvh
@m

Fra : Martin Thunø

Dato : 17-06-04 17:18

prøv en urmager

Fra : LazyBoy

Dato : 19-06-04 20:25

Aldi har et på tilbud næste uge ( 23/6) for 199 kr......

Fra : intet

Dato : 25-06-04 17:27

Sig mig kigger I slet ikke på hvad jeg spørger om ?

Fra : Poul Erik

Dato : 25-06-04 23:34

On Fri, 25 Jun 2004 18:27:02 +0200, "intet" <ingen@sol.dk> wrote:

>Sig mig kigger I slet ikke på hvad jeg spørger om ?

Jo, og du har fået et fornuftigt svar.

Den slags ure skal du til urmageren og købe. Jeg vil tro at sport
forretninger også kan skaffe dem.

Et alternativ er, hvis du kender nogen der arbejder i en skole eller
institution, kigger i de kateloger de får, kan du også finde dem der.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Mogens Henckel

Dato : 27-06-04 19:10

se her

http://www.ultimate.dk/prod_tilbehor.asp?submenuno1status=true&activesubmenu
no1num=1&activesubmenuno1order=1&activesubmenuno2num=none&activesubmenuno2or
der=none&activesubmenuno2mennum=none&submenuno2status=false&menuno1id=74&mai
nmenuid=2&pageid=0&l=dk

Er det sådanne ure du mener...så kan du leje dem ehr

mvh
Mogens