Le Golf de Bellême
Fra : Jane

Dato : 10-06-04 21:37

Her er sikkert nogle golfspillere...

Mon der skulle være en, som havde prøvet at benytte
Hotel Du Golf De Bellême Saint Martin? Hvis du også
har taget nogle fotos af hotellet, vil jeg meget
gerne se dem. Jeg kan læse mig til på nettet at det
er et sted for golf-elskere, så derfor prøver jeg
dk.sport og håber det ikke er for off-topic.

Jeg skal fremstille et gavekort til et familiemedlem
der skal have overrakt en ferie på det pågældende
hotel og vil gerne have lidt grafik at pynte med.

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : Jakob M

Dato : 11-06-04 09:10

Jane wrote:
> Her er sikkert nogle golfspillere...

Ikke nok desværre. Hvis vi var nogle flere kunne vi få vores egen gruppe.

> Mon der skulle være en, som havde prøvet at benytte
> Hotel Du Golf De Bellême Saint Martin? Hvis du også
> har taget nogle fotos af hotellet, vil jeg meget
> gerne se dem.

Har du prøvet Google, der er masser af hits og der burde næsten være et
billede eller to.
http://www.google.com/search?q=Hotel+Du+Golf+De+Bell%C3%AAme+Saint+Martin&sourceid=opera&num=50&ie=utf-8&oe=utf-8

Mvh
Jakob

Fra : Jane

Dato : 11-06-04 14:15

Jakob M skrev i <news:WMdyc.11123$Vf.602506@news000.worldonline.dk>:

> Har du prøvet Google, der er masser af hits og der burde næsten være
> et billede eller to.

Jeg har snuppet alle de billeder på Google men er bare ikke helt
tilfreds med dem for der er kun få af hotellet udefra og flest
af golfbaner.

Jane
--
æbleskrog.dk