Invalidebil gule plader
Fra : Bent

Dato : 10-06-04 08:37

Hej

Er der nogen steder man kan se hvilke biler der er godkendt til gule plader?

Det skal være benzin ikke diesel.

Har tabt en ankesag med en Opel Zafira Van aut.

Er blevet godkendt til en Opel Meriva, men den koster alt for meget på hvide
plader.
det er en paragraf 6 bil, så jeg vil ikke give for meget selv, da jeg ikke
får det igen om 6 år.

Kan se på Opel's hjemmeside i tyskland at man kan få en Opel Meriva Van 1.8
aut. benzin
men den danske Opelforhandler ved ikke om den fåes i Danmark.

Kan man søge et eller andet sted om at få den til Danmark?

Min sag om ansøgning bebyndte i maj 2002, er det normalt at det tager over 2
år?

Fra : Leonard

Dato : 10-06-04 19:16

"Bent" <BentSmed@HotMail.com> wrote:

>Er der nogen steder man kan se hvilke biler der er godkendt til gule plader?

Hvad mener du med gule plader?
Varevogn eller 10-pers. bus?

> [...]
>plader.
>det er en paragraf 6 bil, så jeg vil ikke give for meget selv, da jeg ikke

Hvis du med godkendt mener at du har fået den bevilget som en §6 så
forstår jeg ikke problemet?
- så er alt jo betalt og du skal betale afdrag efter din indkomst.

--
Thomas Leonard Gertz - http://ryk.dk
Brug Tilgængelighedsbasen,