GPS til løb
Fra : Karsten K

Dato : 03-06-04 22:00

Hejsa, jeg er en maget aktiv fritidsløber, og bruger pt. pulsur. Jeg er
netop faldet over et GPS ur beregnet til løb hos lookout.dk. mærket er
garmin Forerunner 201.
Jeg kan godt se det praktiske i denne dims til måling af afstand,
tidstagning og diverse statistikker. Er der nogen her der har erfaring med
den slags ? Er det så praktisk som jeg tror det er ??

På forhånd tak
KK

Fra : Vince

Dato : 18-06-04 11:33

Hej KK,

Du vil indenfor en nær fremtid kunne finde en test af Garmin
Forerunner 201 på www.c-I-c.dk

Den er fiks og kan helt sikkert hjælpe een i træningen. Men hvis du
typisk løber i skoven, så tror jeg dit udbytte vil blive begrænset, da
træer kan skygge for signalet fra satelitterne. Som rulleskøjte-løber
har man ikke det problem, da vi af gode grunde sjældent træner i
skoven

Men hold som sagt øje med www.c-I-c.dk, der vil både stærke og svage
sider som vi oplever dem blive belyst

/Lars