Asus A7V KT600 og OS/2 4.0
Fra : Søren Grønning

Dato : 03-06-04 08:04

Kan I hjælpe?

Jeg har det problem at min OS/2 ikke vil boote fra installations diskette
sættet, opgraderet behørigt med Dani driverne danis506.add v.1.67
danidasd.dmd og daniatapi.flt v.0.3.14, og den melder blot den triste fejl
om at 'OS/2 cannot operate your diskdrive' (eller noget i den retning, kan
ikke huske ordlyden helt præcist)....

chipsættet er Via KT600 med harddisken koblet på Ultra ATA66/100/133
controlleren.

Min installations config.sys på disketten synes lidt 'tynd' i det -- uden
henvisninger til installatioinsprogram ...

måske én af jer kan e-maile en kopi af en virkende config.sys så jeg kan
checke den op mod min??

Med venlig hilsen

Søren Grønning

Fra : Knud

Dato : 03-06-04 20:55

Hej

På mit Gigabyte GA 7VT600-1394 (også med VIAKT600) bruger jeg DANIS 1.68
og daniatapi.flt 0.3.14 men ikke nogen danidasd.dmd (OS2DASD.DMD)
booter på en 80GB maxtor ATA133 via Veit Kannegieser's VPART.

Mvh.

Knud