Dårligere
Fra : Henrik

Dato : 31-05-04 08:36

Hej i gruppen

Jeg skriver her fordi her er alle tildels lige...

Jeg har selv fundet knuder i begge mine bryster, det kan være kræft jeg skal
derfor undersøges ved læge om ca. 1 uge. (kan man se den på en MR
scanner???)

Grunden til at jeg skal MR-Scannes er at jeg har store smerter i min ryg, og
kan næsten ikke sidde op, sidder jeg op får jeg kvamle og en form for
psysisk hals-betændelse det er væmmeligt som sygdom kan ødelægge liv...

Jeg har en skoliose som går mod venstre øverst i ryggen og en skoliose der
går mod højre nederst i rygge, og som om det ikke er nok har jeg i skoliose
som går ind i bugen (lænden) det betyder at jeg ser tyk ud uden at være det,
det fedt jeg har for meget sidder på mine lår... Jeg lider af klinefelter
Syndromet som kan give en masse møg problemer.

Jeg skriver her fordi at jeg er ved at kører træt i det hele min mor hakker
på mig det samme gør min far min mor er rask det er min far ikke han har
haft virus på balance nerven. Havd der angår mig selv så er det hændt at jeg
har tænkt at jeg ikke gider mere. Men hvad så med de efter ladte, hvad skal
de?? så det er kun en tanke...

Jeg har en begyndende knogleskørhed pga. klinefelter syndromet men de vil
ikke behandle den.

Jeg føler ikke at min læge kan gøre mere end han gør hvad kan jeg gøre...
dette føler jeg er mit sidste nødråb.

PS. jeg skiftede læge i februra i år og det gav pote, masser af forståelse
og masser af hjælp, kan jeg gøre noget med den gamle læge så han bliver
mindet om at det er paitenten han skal lytte til og ikke sig selv og sin
computer.

Det mest ubehagelige var dog da jeg var på RygcenterFyn i onsdags han brugte
reflekshammeren for at kigge på min ryg, og han bankede også på min ryg, jeg
bad ham stoppe med det fordi det var ubehageligt men han foresatte kan jeg
gå til paitentklage nævnet (hvis det findes) er der nogen af jer der har en
god idé her. I har større erfaringer med det sådan føler jeg det...

Hilsen
Henrik Larsen