wolfen
Fra : 1Light50

Dato : 28-05-04 22:29

ok jeg sad og rodet på nettet en aften og så skrev jeg volf ( jeg søgte på
werewolf billeder) så blev ordet til wolfen og "baaang" pludselig var de
der!!!! de fedeste figurer vareulve figurer, og så søgte jeg vidre og fandt
frem til et firma der hedder rackham, et fransk firma der fremstiller
figurer i samme stil som warhammer figurer bare 10 gange federe, og nu
sidder jeg lige og tænkte at disse flotte vareulve figurer vil jeg sgu dele
med andre rollespils nørder så skriv www.rackham.com eller
www.gwminiatures.com/Confrontation og tjek disse for rå fede figurer ud
!!!!!!

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 29-05-04 09:30

"1Light50" <bla@bla.bla> skrev i en meddelelse
> [...]
> frem til et firma der hedder rackham, et fransk firma der fremstiller
> figurer i samme stil som warhammer figurer bare 10 gange federe

De ligner da GW til forveksling, samme overdrevne stil.

> og nu
> sidder jeg lige og tænkte at disse flotte vareulve figurer vil jeg sgu
dele
> med andre rollespils nørder

Rigtige rollespillere bruger da ikke figurer, det er da kun for
figurkrigsspillere!

> så skriv www.rackham.com eller

Flot kat, men hvad i devlen har den dog med rollespil at gøre.
http://www.rackham.fr var nopk hvad du mente.

> www.gwminiatures.com/Confrontation

http://www.gwminiatures.com/games.htm virker nu bedre, da den anden komme
direkte til en filstruktur, som måske ikke er helt nem at finde rundt i.

> og tjek disse for rå fede figurer ud!!!!!!

Tja hvis man synes om GW overdrevne figure, som Rackham blot videreføre i
lige så overdreven stil, så er det sikkert godt, men hvad har det dog med
rollespil at gøre?

Bliver man en bedre rollespiller fordi der står en 3,75 cm høj figure af en
varulv foran når man spiller rollespil?

Hvad sker der nå GM vil lade dig møde et nyt monster? Skal han så løbe ned
til den lokale figurpusher og købe figuren før du kan møde monstret i
rollespillet?

Hvad gør du hvis din figure kun fås med en Uzi, når nu du havde tænkt at du
skulle have en Kalazkikov? Så bliver du vel nødt til at skifte våben i
rollespillet ikk'?

Lars

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 29-05-04 11:52

> Rigtige rollespillere bruger da ikke figurer, det er da kun for
> figurkrigsspillere!

RIGTIGE rigtige rollespillere har ingen problemer med at glæde sig over
andres fornøjelser.

Hilsen Mads

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 29-05-04 12:48

"Mads Jakobsen" <caltropp@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> RIGTIGE rigtige rollespillere har ingen problemer med at glæde sig over
> andres fornøjelser.

Men så må dette vel også være det rigtige forum for at offentliggøre at jeg
har købt ny bil, eller at jeg næsten er færdig med min ombygning, eller at
naboens kat har fået killinger. Det er jo en fornøjelse i sig selv, og
derfor er det vel relevant for alle andre rollespillere, eller hva'?

Lars

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 29-05-04 16:16

Tre ting:

1) Man kan godt argumenterer for at trading card games, figurspil og sci-fi
/fantasy bøger ikke har mere med rollespil at gøre end biler, kæledyr og
husforbedringer.

Men hvis man tager de teoretiske briller af, er der mere overlapning mellem
de rollespil og de tre første markeder, end mellem rollespil og de tre
sidste. Og der er en større udveksling af inspiration.

2) Hvem ville blive sure hvis nogen brugte dette forum til at offentliggøre
noget om biler, kæledyr eller husforbedringer, som kun havde en lille
forbindelse til rollespil?

Tid til en test:

I mit nye hus bliver der plads til et rollespilsrum i kælderen! Jubiii!

(Jeg vil også bruge rummet til Warhammer.)

3) Det største rollespil på markedet, D&D, lægger op til at bruge figurer.