Fildeling mellem eCS 1.1 og eCS 1.0
Fra : The Amazing Grace

Dato : 26-05-04 17:21

Hej igen,

er der nogen der kan forklare hvordan man får fildeling op at køre
mellem en maskine med eCS 1.0 og en med 1.1?

Evt. et link?

Maskinerne er sat til en Linksys BESFX41 ADSL router / firewall med DHCP
enabled.

Begge maskiner kan komme på nettet, men LAN kan jeg sgutte få til at
virke...

Alle svar er velkomne!

VH

Mads Hansen
--
Nothing is so smiple that it can't get messed up.

Fra : Knud

Dato : 26-05-04 21:14

The Amazing Grace wrote:
> [...]
> enabled.
>
> Begge maskiner kan komme på nettet, men LAN kan jeg sgutte få til at

Har du installeret Netbeui ?

Mvh.

Knud Ch.

Fra : The Amazing Grace

Dato : 27-05-04 16:09

Knud wrote:

> Har du installeret Netbeui ?
>
> Mvh.
>
> Knud Ch.

Nej. Der er installeret Netbios og Netbios over TCP/IP, men det er
formentlig noget andet?

Mads Hansen

--
Nothing is so smiple that it can't get messed up.

Fra : Knud

Dato : 27-05-04 17:20

The Amazing Grace wrote:

> Nej. Der er installeret Netbios og Netbios over TCP/IP, men det er
> formentlig noget andet?

Det var netbios jeg mente

Prøv at blive lidt mere specifik i hvad der ikke sker.

Samme workgroup: name ??

Hvad sker der når skriver net view i en prompt ?

mvh.

Knud Ch.