SDD-licens? WAS Grafikkort til kontorbrug ~
Fra : The Amazing Grace

Dato : 26-05-04 17:15

Hej Gruppe,

nu har jeg købt et Matrox P650, som anbefalet.

Det er jeg rigtig godt tilfreds med, men kan det passe, at den version
af SDD der følger med eCS 1.1 kun har 2D-acceleration op til Matrox
450-chipsættet?

Det er meget mærkbart at undvære accelerationen...

Jeg har installeret en prøveversion af Scitech Snap, og den har
acceleration også for P650. Det fungerer perfekt, men man skal betale
for Scitech Snap efter de 21 dages prøvetid udløber.

Det er sådan set også i orden, jeg ville bare høre, om der er gratis
alternativer, f.eks. en opdateret version af SDD fra Mensys e.l.

Jeg skal lige sige, at jeg regner med at opgradere til eCS 1.2 så snart
den kommer - måske er der inkluderet en nyere SDD i den?

Alle svar er velkomne,

VH

Mads Hansen

--
Nothing is so smiple that it can't get messed up.

Fra : Knud

Dato : 26-05-04 21:13

The Amazing Grace wrote:
> [...]
>
> Jeg skal lige sige, at jeg regner med at opgradere til eCS 1.2 så snart
> den kommer - måske er der inkluderet en nyere SDD i den?

Du kan lade dig registrere og få en single driver gratis
Single driver dvs. den virker kun til en bestemt chip(gruppe)
Men du kan genere en ny ( 1 om ugen så vidt jeg husker) online.

http://my.scitechsoft.com/navigate.php

Mvh.
Knud Ch.

Fra : The Amazing Grace

Dato : 27-05-04 16:09

Knud wrote:

> [...]
> Single driver dvs. den virker kun til en bestemt chip(gruppe)
> Men du kan genere en ny ( 1 om ugen så vidt jeg husker) online.

Tak, det prøver jeg!

Mads Hansen

--
Nothing is so smiple that it can't get messed up.