A3 laser printer til AutoCAD?
Fra : Tom Christensen

Dato : 19-05-04 21:57

Hej gruppe

Jeg vil ud at købe en laser printer til brug blandt andet sammen med AutoCAD
LT2004. Printeren skal gerne kunne klare A4 og A3, og den behøver ikke at
koste en hel bondegård.

Har "nogen" praktiske erfaringer og anbefalinger - hvad jeg skal gå efter?

På forhånd tak.

--
med venlig hilsen
Tom Christensen

(fjern nomail- hvis du vil skrive til mig)

Fra : news

Dato : 23-05-04 18:24

"Tom Christensen" <reenchri@nomail-tiscali.dk> wrote in message
> Har "nogen" praktiske erfaringer og anbefalinger - hvad jeg skal gå efter?

jeg ville først analysere mit forbrug, hvor mange sider pr år ? osv... hvis
du ikke skal printe så mange sider pr år - ville jeg gå efter en printer i
den nedre ende, hvis jeg havde et stort forbrug, ville jeg vælge en dyrer,
grunden er prisen pr side.
noget andet er at hvis man har et stort printbehov, ville jeg nok vælge lidt
mere ram i den, hvilke ikke er så vigtigt, hvis ens printmængde ikke er så
stort.

Om det skal være den ene eller anden mærke er vel lidt ikke så vigtigt- blot
det er nogle gode printer.

Hillsen Torben