ulidelige kræmmersjæle
Fra : Manasvi

Dato : 19-05-04 19:17

det vækker eftertanke, når snart sagt hvert eneste indlæg og snart sagt hver
eneste nævnt lidelse i denne gruppe bliver udsat for overgreb og postulater
fra en gruppe ulidelige kræmmersjæle, der uden blusel hævder, at stort set
alt kan kureres af lige netop det produkt, som de selv sælger i en slags
pyramidespils-agtigt netværk....

føj...

Fra : Timo Jensen

Dato : 19-05-04 19:41

Det vækker eftertanke at der snart sagt ikke er nogenindlæg i denne gruppe,
udover nogen der deler deres erfaringer om alternativer til det eksiterende
symptombehandlerapparat.

Og det vækker bekymring at ganske få deltagere kritiserer andre uden at sætte
sig ind i sagerne. Uden blusel hævder de at der bliver
lovet kurering af sygdomme, på trods af at det ikke er blevet hævdet. Og
ydermere forbinder de salgsformenmed virkningen af f.eks. kosttislkud, og
fortæller på den måde at de enten ikke forstår en brik af det hele, eller også
er de bare ude på at provokere, eller de har selv en økonomisk interesse iat at
holde konkurrenter væk (hvis de f.eks. selv sælger urteprodukter).

Og det vækker irritation at mindre end en håndfuld mennesker overfalder og
udsætter andre for overgreb og postulater, inklusive ærekrænkende bekyldninger,
uden at fortælle hvorfor de gør det. Udover bare at brokke sig....

Men heldigvis er vi nogen der ser lyst på tingene, som ikke lader os slå ud af
et par sure opstød. Kan man ikek kapere 5-6 indlæg om dagen når det går hedt for
sig, og er man ikek i stand til mentalt at filtrere hvad man vil læse, så bør
man måske overveje at nøjes med pettirørfletning....

Føj, hvor er det patetisk.

--
Timo Jensen. Aloe-Shop Danmark http://www.mlm-life.com/
Aloe Vera debat for alle http://62.243.201.230/forum (under test, kig ind)

Fra : G.B.

Dato : 19-05-04 20:31

"Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> skrev i meddelelsen

> Føj, hvor er det patetisk.

Er du kommet i gang med at realisere dine trusler overfor mig, hr.
pyramidespils-ekvilibrist?

--
http://www.phyton.dk/urter/aloe.htm
Med venlig hilsen

Fra : G.B.

Dato : 19-05-04 20:44

"Timo Jensen" <procella@post(et).tele.dk> skrev i meddelelsen

> Og det v‘kker irritation at mindre end en h†ndfuld mennesker
> overfalder og uds‘tter andre for overgreb og postulater, inklusive

- og at en håndfuld mennesker bruger nyhedsgrupperne til at platte på
syge mennsker.

Os, der reelt VED noget, har et ansvar - vi bliver nødt til at sige fra
overfor uansvarlige kræmmersjæle, som end ikke viger tilbage for at
påstå, at de har midlET mod kroniske sygdomme. Føj, siger jeg bare!

> ‘rekr‘nkende bekyldninger, uden at fort‘lle hvorfor de g›r det. Udover
> bare at brokke sig....

DU har ikke sat dig så meget ind i fundatserne for nyhedsgrupperne, at du
har fundet ud af, at reklame for privat virksomhed ikke er velset i andet
end dk.marked-grupperne. Heller ikke selv om det er camoufleret.

Og når man så påpeger, at der ikke er noget som helst belæg for at bilde
folk ind, at Aloe barbadiensis MILLER kan helbrede astma (eller cancer,
som oestrogen.dk skriver på deres hjemmeside), går du i selvsving og
kommer med trusler af mere eller mindre gedulgt karakter.

Slæb mig i retten, eller hold din kæft!

Fra : G.B.

Dato : 19-05-04 21:22

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> skrev i meddelelsen

> Os, der reelt VED noget, har et ansvar - vi bliver nødt til at sige
> fra overfor uansvarlige kræmmersjæle, som end ikke viger tilbage for
> at påstå, at de har midlET mod kroniske sygdomme. Føj, siger jeg bare!

PS: Udover at have skrevet bøger om plantemedicin, arbejdet aktivt med
plantemedicin efter vestlig og kinesisk model gennem femogtyve år, være
uddannet laborant og zoneterapeut og været projektsekretær på
videnskabelige eksperimenter om osteoporose, er jeg også sygehjælper i
Forsvaret, og har arbejdet med diagnosticering (HIV) af patienter på
Statens Seruminstitut.

Jeg har væsentlig mere medfølelse med lidende patienter end med kræmmere
som kun lider af en bundløs tegnebog! Det kan jeg godt fortælle dig!

--
http://www.phyton.dk/urter/aloe.htm
Georg Borchorst

Fra : G.B.

Dato : 19-05-04 22:49

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> skrev i meddelelsen news:40abc1fe$0$187
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> som kun lider af en bundløs tegnebog! Det kan jeg godt fortælle dig!

PPS: Du har nu de næste fire dage, hvor jeg er på ambulancetjeneste, til at
bagvaske og svine mig til. God fornøjelse - jeg skal nok tage dig under
kærlig behandling, når jeg kommer hjem.

--
The individual is the smallest minority.
Med venlig hilsen

Fra : Timo Jensen

Dato : 20-05-04 18:47

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> wrote in message

> PPS: Du har nu de næste fire dage, hvor jeg er på ambulancetjeneste,
Nå for søren. Skal du på øvelse?

> til at bagvaske og svine mig til.
Det føler jeg ikke behov for. Men jeg svarer gerne i samme tone som jeg bliver
svinet til i. Har du noget i mod det?

> God fornøjelse - jeg skal nok tage dig under
> kærlig behandling, når jeg kommer hjem.
Ellers tak, jeg er til kvinder.

Fra : Timo Jensen

Dato : 20-05-04 18:46

> "G.B." <nonono@nospam.invalid.com> skrev i meddelelsen

> PS: Udover at have skrevet bøger om plantemedicin,

(og alligevel ikke vide ret meget om Aloe Vera)
> arbejdet aktivt med
> plantemedicin efter vestlig og kinesisk model gennem femogtyve år,
Ja,hvad var det nu du skrev i en anden tråd.. Du spildte tiden?

> være
> uddannet laborant og zoneterapeut og været projektsekretær på
> videnskabelige eksperimenter om osteoporose,
Hvad har det med Aloe Vera at gøre?

> er jeg også sygehjælper i
> Forsvaret,
Du mener vel Hjemmeværnet? Eller du troede måske det var det samme *LOL*
Du ryger vel ikke dine urter vel?

> og har arbejdet med diagnosticering (HIV) af patienter på
> Statens Seruminstitut.
Har du sniffet for meget til medicinen derude?
Jeglæste iøvrigt på en amerikansk forskningsinstitutions hjemmeside, at vhis man
giver omkring 500 ml to gang eom dagen til AIDS patienter, så får de det meget
bedre den sidste tid de er blandt os. Færre symptomer, men de dør desværre
alligevel.

> Jeg har væsentlig mere medfølelse med lidende patienter end med kræmmere
> som kun lider af en bundløs tegnebog! Det kan jeg godt fortælle dig!
Jamen det er da rart at få slået fast. Så synes jeg ærligt talt du skulle se at
lære noget om Aloe Vera, for dine medmennesker har brug for folk som dig der vil
hjælpe dem med at opnå bedre velvære.
Hvis det får dig til at føle dig bedre, kan du købe det af mig, og forære det
væk. Så kan ingen anklage dig for at drive plat på dem.

Fra : Timo Jensen

Dato : 20-05-04 18:41

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> wrote in message
> - og at en håndfuld mennesker bruger nyhedsgrupperne til at platte på
> syge mennsker.
Jamen så find dog en anden gruppe at platte i. Og lad de syge i fred.

> Os, der reelt VED noget, har et ansvar - vi bliver nødt til at sige fra
> overfor uansvarlige kræmmersjæle,
Jamen så brug din tid på det, men gør det hvor det er relevant.

> som end ikke viger tilbage for at
> påstå, at de har midlET mod kroniske sygdomme. Føj, siger jeg bare!
Ja, føj hvor er du dog en underlig snegl. Igen: læs nu indlæggene, og fortæl
hvor der står at vi har midLET mod kroniske sygdomme? Så vidt jeg kan se har jeg
beskrevet hvordan jeg bliver symptomfri, på intet tidspunkt har jeg sagt at jeg
er kureret. Jeg har ikke haft lungebetændelse i lang tid, og når jeg har, har
det været sammenfaldende med pauser i indtagelsen af Aloe Vera, (som også
fremkaldte behov for Bricanyl). Havde jeg nu ikke været så begejstret for
produktet at jeg blev sælger af det, hvad ville dit argument så være for at
lukke munden på mig?

> DU har ikke sat dig så meget ind i fundatserne for nyhedsgrupperne, at du
> har fundet ud af, at reklame for privat virksomhed ikke er velset i andet
> end dk.marked-grupperne. Heller ikke selv om det er camoufleret.
Eneste reklame er i signaturren. Hvis du mener mit sygdomstilfælde og mange
andres er reklame, så fred være med det. Men hvor er det dog ærgerligt at nogle
af de "alternative" nu begynder at opføre sig som "de etablerede" og afviser alt
de ikek forstår.
PS: Kan du ikke læse lidt på http://www.usenet.dk og find ud af hvordan du får
danske karakterer i dine indlæg. Det ser for sjovt ud ellers.

> Og når man så påpeger, at der ikke er noget som helst belæg for at bilde
> folk ind, at Aloe barbadiensis MILLER kan helbrede astma (eller cancer,
Hvem i alverden påstår at Aloe vera kan kurere noget som helst?
Læser du overhovedet indlæggene inden du går i selvsving?
For mit eget vedkommende er det således at hvis jeg stopper med at drikke Aloe
Vera, skal jeg bruge Bricanyl i stedet for. Hvis du mener jeg er kureret blot
fordi jeg er symptomfri, så ved du endnu mindre end jeg frygtede.

> som oestrogen.dk skriver på deres hjemmeside), går du i selvsving og
> kommer med trusler af mere eller mindre gedulgt karakter.
Jeg har ikke læst oestrogen.dk, da det er en side for kvinder.

> Slæb mig i retten, eller hold din kæft!
Jamen du er tættere på end du aner. Jeg har dog besindet mig og set det fra den
lyse side; du har formentligt rigeligt at slås med i forvejen.

Fra : Manasvi

Dato : 20-05-04 11:55

nedenstående skrevet af en MLM-gangster, lol

http://www.groupcare.dk/da/group.asp?groupid=353792

Fra : Timo Jensen

Dato : 20-05-04 18:48

"Manasvi" <manasvi@tdcspace.dk> wrote in message
> nedenstående skrevet af en MLM-gangster, lol
Hvad er en MLM-gangster?
Det samme som en urte-gangster?