Antioxidanter mod ømme muskler
Fra : Marie

Dato : 10-05-04 15:09

Hej -

jeg har i en periode taget antioxidanter efter jeg dyrker sport. Jeg
synes det hjælper mod ømme muskler. Har andre lignende erfaringer?

PS: jeg tager et kosttilskud som hedder Masquliers Original OPC
Anthogenol. Det er udtræk af pinjebark.

Fra : Janni Nørmølle

Dato : 10-05-04 16:30

"Marie" <billaposten@yahoo.dk> wrote in message
> Hej -
>
> jeg har i en periode taget antioxidanter efter jeg dyrker sport. Jeg
> synes det hjælper mod ømme muskler.

Hej,

Husk at en god udstrækning oftest modvirker ømme muskler dagen efter.

Mvh. Janni

Fra : G.B.

Dato : 11-05-04 00:23

"Janni Nørmølle" <trinity76@operamail.com> skrev i meddelelsen

> Husk at en god udstrækning oftest modvirker ømme muskler dagen efter.

Det er et af de fornuftigste svar jeg har set i lang tid her i gruppen.

--
The individual is the smallest minority.
Med venlig hilsen

Fra : Marie

Dato : 11-05-04 11:28

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> wrote in message news:<40a00ed5$0$136$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> "Janni Nørmølle" <trinity76@operamail.com> skrev i meddelelsen

> Det er et af de fornuftigste svar jeg har set i lang tid her i gruppen.

Jeg mente selvfølgelig at jeg synes, det hjælper UD OVER DET AT
UDSTRÆKKE musklerne... :) Selv om man udstrækker får man stadig
ondt...

Fra : Janni Nørmølle

Dato : 11-05-04 19:44

> "G.B." <nonono@nospam.invalid.com> wrote in message

> Jeg mente selvfølgelig at jeg synes, det hjælper UD OVER DET AT
> UDSTRÆKKE musklerne... :) Selv om man udstrækker får man stadig
> ondt...

Ok, jeg vil bare sige at du skal passe på ikke blindt at sætte din lid til
kosttilskud. Måske har du brug for at revidere din måde at strække ud på?
Måske kan du supplere dine nuværende øvelser med noget nyt.

De allervenligste forårshilsener

Janni