Håndboldformand rystet over Anja
Fra : Andropov

Dato : 10-05-04 11:33

Han er da lidt et fjols ham Søren Høg Thomsen. Selvfølgelig vil Anja
spare på sine bedste spillere når en dansk klub nu er tættere på at
kunne vinde champions league end nogen sinde tidligere.
Det er trænerdisposition i verdensklasse.
Dog kunne man have håbet at Slagelse var så stærke at de kunne have
banket Viborg selv uden bedste spiller på banen.

>En skændsel, manglende respekt og en nedvurdering af en DM-finale.
Således lød >ordene fra Søren Høg Thomsen, formand for Dansk Håndbold
Forbund (DHF)
>Han vil diskutere Anja Andersens opførsel nærmere, før han vil tage
stilling >til mulige konsekvenser for Anja Andersen og Slagelse.
>Efter at have været bagud 8-14 ved pausen vandt Viborg 25-23, da Anja
Andersen >holdt sin stjernespiller Bojana Petrovic på bænken i hele
anden halvleg af >hensyn til Champions League-finalen i næste uge.
http://www.bt.dk/sport/haandbold/artikel:aid=274932/

Fra : Bo Warming

Dato : 10-05-04 18:27

"Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> Andersen >holdt sin stjernespiller Bojana Petrovic på bænken i hele
> anden halvleg af >hensyn til Champions League-finalen i næste uge.

Kan nogen vurdere om Petrovics skade var så slem, at det var nødvendigt at
spare hende?

Jeg tror Anja har medierne i sin hule hånd og er århundredets PR-geni.

Halvdelen af dagens aviser siger hun tabte med vilje.

Halvdelen siger at Viborg var bedst.

At få så store og modstridende overskrifter ud af en skide håndboldskamp -
det er genialt.

Dem der kritiserer Anja gør sig virkelig til grin. Hun har jo aldrig skadet
nogen ved andet end fingersprog og opførsel af "Svanens død" og uskyldigt
småskrigeri. Dommere kan være skadelige. Trænere kan ikke.

Fra : Andropov

Dato : 10-05-04 19:18

Bo Warming skrev:

> [...]
> http://www.bt.dk/sport/haandbold/artikel:aid=274932/

>Kan nogen vurdere om Petrovics skade var så slem, at det var

Det er der nok ikke mange andre end Anja som kan vurdere.

>Jeg tror Anja har medierne i sin hule hånd og er århundredets
PR-geni.

Ja, hun er så kendt i forvejen med sin fuckfinger så der skal ikke
meget til før hun har medierne i sin hule hånd.

>Halvdelen af dagens aviser siger hun tabte med vilje.

Det kunne tyde på at Slagelse kunne have vundet med en frisk Petrovics
da de førte stort efter første halvleg og Petrovics var ikke med i 2
halvleg.

> [...]
skadet
>nogen ved andet end fingersprog og opførsel af "Svanens død" og

Da hun var ungdomsspiller havde hun også Wilbek som træner. Da var hun
vist ved at ryge af holdet på grund af sin store vilje til at vinde
som hun også gav udtryk for den gang.

Senere fandt Wilbek ud af at hun var uundværlig.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 10-05-04 21:40

Andropov wrote:

> [...]
> kunne vinde champions league end nogen sinde tidligere.
> Det er trænerdisposition i verdensklasse.

Nej. Det er dumhed i dansk topniveau.

Du undervurderer hende. Det er skuespil. Rigtigt godt, må jeg indrømme.

Iflg. den avis jeg læser, var hende russeren (Jeg husker ikke navnet)
der blev holdt udenfor i 2. halvleg, skadet.
Så er det da smart at sælge det som taktik. Selvom det er sjældent
nogen - selv med skuespil - sælger DM for det.

Du kan være sikker på at hun for sig selv griner af de fjolser der gik
på den.

Mvh. Jørgen

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 11-05-04 13:33

Det er da en naturlighed at Anja Andersern vil sætte sine tropper op til
champions legaue finalen. For som man også så - så ville petrovic gerne selv
ind og spille - så det kunne være et udtryk for at skaden ikke var så slem.

Og champions legaue er den eneste turnering som Anja Andersen aldrig selv
har været med til at vinde. Og derfor er det også naturligt at hun går efter
den. Også da alle med en smule sportsviden ved at Slagelse har fejet alt
modstand af banen - med få undtagelser - i verdens bedste lega som de kalder
den. Så de er jo næsten de uofficielle danmarks mestre. Og selvom det er en
stærk liga er der MEGET mere præstige i at vinde Champions legaue.