Ortopædiske skomagere.
Fra : Herman Persson

Dato : 08-05-04 20:42

Har nogen af jer godt eller skidt at sige om skomagere i Københavnsområdet /
Sjælland. Jeg kører gerne et stykke vej til et godt sted.

Har hidtil brugt Sahva i Hillerød, og har ikke været tilfreds. Og Rødovrevej
23 - som jeg har været meget godt tilfreds med. Men jeg kunne godt tænke mig
at prøve et nyt sted.

Hvad med: Gl. Kongevej 121, Rebekkavej 127, Hellerup, Strandvejen 92,
Hellerup, Ulrikkenborg Plads 10A, Nørrevoldgade 20.

Hvis I ikke har lyst til ligefrem at offentliggøre dårlige erfaringer,
modtager jeg gerne mail.

---