Åbne golf matcher
Fra : The Grif

Dato : 04-05-04 07:20

Hej er der nogen der kender en link til en oversigt
for diverse åbne matcher i danmark.
Jeg kan kun finde en over 2003 men det er jo for sent.

Jeg kan kun tilslutte mig at der kom en dk.sport.golf
gruppe, det er jo heldigvis en folkesport nu.

M.V.H Lasse

Tange Sø Golf

Fra : Jakob M

Dato : 04-05-04 09:15

The Grif wrote:
> Hej er der nogen der kender en link til en oversigt
> for diverse åbne matcher i danmark.
> Jeg kan kun finde en over 2003 men det er jo for sent.

Den plejer at være i årets første golfblad, ikke golfmagasinet. Nu har jeg
smidt mit eget eksemplar ud, så jeg kan ikke tjekke. Ellers burde den være
www.dgu.org , selvom jeg ikke lige kan finde noget. Du kan jo prøve
debatten derinde, det kan være der er nogen det ved det.

> Jeg kan kun tilslutte mig at der kom en dk.sport.golf
> gruppe, det er jo heldigvis en folkesport nu.

Fint, kom endelig med nogle flere indlæg

Mvh
Jakob

Fra : The Grif

Dato : 04-05-04 09:27

Hej Jacob ved du om der er nogen der har lavet et OTD
eller arbejder på det..

Lasse

Fra : Jakob M

Dato : 04-05-04 12:25

The Grif wrote:
> Hej Jacob ved du om der er nogen der har lavet et OTD
> eller arbejder på det..

Jeg har ikke hørt om det, jeg havde overvejet at skrive en, men jeg tror
ikke der pt. er trafik nok her. Hvor meget trafik der så er nok aner jeg
ikke ?

Mvh
Jakob

Fra : The Grif

Dato : 04-05-04 12:38

Det kan være at folk ikke lige tænker på
at det kan være denne gruppe de skal henvende sig
i når det drejer sig om golf.
Jeg abbonere selv på en udenlansk uk.sport.golf
men ville meget hellere have en dansk.
Jeg ledte selv i starten efter noget med golf men
kunne ikke finde noget før jeg tilfældig prøvede denne grp.

Mvh Lasse