Flytte installation fra én maskine til en ~
Fra : Lasse Jensen

Dato : 30-04-04 17:37

I en tidligere tråd forsøgte jeg at finde udaf hvordan jeg (hvis
overhovedet muligt) kunne installere OS/2 over netværk fra en Linux server.
Det kunne jeg ikke, VMware vil simpelthen ikke boote OS/2. Så nu vil jeg
istedet forsøge at pille disken udaf den bærbare og installere på en
maskine med CD-ROM og flytte tilbage. Er der nogen ting jeg bør være
opmærksom på? Hvordan plejer OS/2 at opføre sig, når man flytter den?

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Fra : Bent Nielsen

Dato : 01-05-04 11:42

Lasse Jensen wrote:

> [...]
>
> --
> Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Du skal have den i VGA inden du flytter den, da den gamle warp ikke er
opdateret med det nye snap driver system, saa det er lettes at have
den i vga , saa kan du boot og ikke gå død på grund af du bruger fejl
skærm driver.

Det er en god iden at have alt hvad du vil opdatere lag over pa HD da du
ikke har sat netværk op