akupunktur og fuldmåne?
Fra : Peter T.

Dato : 07-04-04 12:04

Jeg er normalt skeptisk overfor homøopati, men akupunktur har haft en
positiv inflydelse på mig ved en behandling i december, hvilket er grunden
til, at jeg har genoptaget behandlingen (rygestop).

Men de to seneste behandlinger jeg har fået i går og i sidste uge, er slet
ikke de samme som de to behandlinger i december. Nålene sidder anderledes
og jeg har ikke fået 4 nåle i øret, som jeg skulle gå med indtil de falder
ud. Virkningen af de 4 nåle i øret skulle booste en behandling, ifølge
akupunktøren. Jeg spurgte hvorfor jeg ikke fik de nåle og han snakkede
noget om fuldmånen i mandags og at det kunne min krop ikke klare.
"hva'ba?" tænkte jeg...

Er det virkelig sandt eller er det noget fis, der gør, at han forsøger at
holde mig i behandling og dermed ryster grunker ud af min pengepung?

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : arc@na

Dato : 09-04-04 05:44

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in

> behandling, ifølge akupunktøren. Jeg spurgte hvorfor jeg ikke fik de
> nåle og han snakkede noget om fuldmånen i mandags og at det kunne min
> krop ikke klare. "hva'ba?" tænkte jeg...

LOL! Find straks en anden akupunktør!

--
A scar nobly got, or a noble scar, is a good livery of honour;
so belike is that. - William Shakespeare

Fra : Bjarne Krog

Dato : 12-04-04 21:15

Helt enig med arc@na han er da for plat, kan vi evt. få navnet på
ham??

Hvis du ikke vil hænge ham ud offentlig, så send mig gerne en mail, og
jeg vil følge det op hvis du ønsker, for det er ikke godt for vores
fag hvis der er nogler der driver plat med folk.

I øvrigt de nåle der skal side i ørerne er ikke nødvendige, men sk...
gode og de skal ikke side til de falder ud, for hvis de har
sidet der i mere end 14 dage, så er virkningen ophørt, og så er det
bedst at fjerne dem, så de evt. ikke vikser fast i øret (lyder
ondsvagt, men jeg har hørt om det en gang fra en kolega)...

---
Helbredende hilsner fra
Akupunktør Bjarne Krog http://www.blivrask.dk
Søger du en akupunktør så kik her http://www.aku-net.dk/

Fra : Peter T.

Dato : 13-04-04 09:07

Bjarne Krog wrote:

> Helt enig med arc@na han er da for plat, kan vi evt. få navnet på
> ham??

Det er Nihaw klinikken i Peder Skrams Gade i København.

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]

Fra : Bjarne Krog

Dato : 15-04-04 16:04

>Det er Nihaw klinikken i Peder Skrams Gade i København.

DAMN!!!!! han er ellers god, hvis det er hos Tommy, men han har vist
nogle satelitklinikker jeg ikke kender akupunktøren på...

---

Fra : Peter T.

Dato : 15-04-04 16:26

Bjarne Krog wrote:

> DAMN!!!!! han er ellers god, hvis det er hos Tommy, men han har vist
> nogle satelitklinikker jeg ikke kender akupunktøren på...

Det håber jeg han er. De to første behandlinger kunne jeg NADA mærke. Og
jeg er godt klar over, at jeg bestemt ikke skal stole på nålenes virkning
alene, men at det også handler om viljestyrke. Men jeg valgte at tage
tredje behandling i tirsdags, og nu kan jeg fornemme en virkning. Men det
er stadig uden de 4 berømte nåle i øret, som han dog godt nok tilbød at jeg
kunne få i gratis i dag efter lidt diskussion forleden. Ihvertfald har jeg
været ikke-ryger siden tirsdag.

--
[Sig removed by Administrator: Signature can not exceed 20GB]