Golf - ny sæson i startet
Fra : Rasmussen

Dato : 07-04-04 11:38

Yepiiiii - en ny sæson er startet.... I går havde de klippet greens og jeg
spillede 9 huller... ... Det gik a H til - men pyt... det var sjovt
alligevel.

Er der nogen der kender links til Leif Nyholms små tips - hvis de findes på
nettet. Eller til links med andre tilsvarende gode råd..?

Søren Rasmussen

PS - så I det, Usenet... der var et indlæg mere om golf..... :-/

Fra : Jakob M

Dato : 07-04-04 13:21

Rasmussen wrote:
> Yepiiiii - en ny sæson er startet.... I går havde de klippet greens
> og jeg spillede 9 huller... ... Det gik a H til - men pyt... det
> var sjovt alligevel.

Jeg har endnu sommergreens til gode, men det kommer nok snart

> Er der nogen der kender links til Leif Nyholms små tips - hvis de
> findes på nettet. Eller til links med andre tilsvarende gode råd..?

Aner det ikke, desværre.

> PS - så I det, Usenet... der var et indlæg mere om golf..... :-/

Bliv ved med det, så kan vi måske få vores egen gruppe.

Mvh
Jakob