Ny Aloe Vera butik
Fra : Helle

Dato : 04-04-04 22:20

Hejsa.

Jeg ved ikke om dette er den rette nyhedsgruppe at reklamere i men jeg
prøver alligevel. Har nogen af jer nogensinde prøvet Aloe Vera fra Forever
Living Products? hvis I har, har I sikkert også erfaret at det er godt i
rigtig mange sammenhænge - både til mennesker og dyr. Hvis I har lyst til at
læse mere om (og måske købe) Aloe Vera er I hjertelig velkommen i min butik
her:
http://www.flpshop.com/shop/shop_sydfyn

Med Venlig Hilsen
Helle

- uafhængig FLP distributør

--
Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

www.hellenielsen.dk