Svedpletter!
Fra : Ann Nielsen

Dato : 01-04-04 21:58

Hej.

Jeg ville høre jer ad, om I har en løsning eller en god idé til en løsning
af et svedproblem under armene. Problemet er "pletterne" efter lidt tid,
ikke lugten! Det er MEGET irriterende og svedproblemet stammer nok fra min
overvægt, som jeg også er ved at gøre noget ved. Det er bare så irriterende
og en belastning at jeg ikke kan have en sød top på eller lign. pga de
svedpletter jeg slet ikke kan acceptere!

Jeg håber at I kan hjælpe mig,

På forhånd tak,

Ann Nielsen

Fra : arc@na

Dato : 01-04-04 22:58

"Ann Nielsen" <annn@adslhome.dk> wrote in

> Jeg ville høre jer ad, om I har en løsning eller en god idé til en
> løsning af et svedproblem under armene. Problemet er "pletterne" efter

Hvis du ikke allerede har prøvet det, skal du købe en aluminiums-baseret
anti-perspirant på apoteket. Den "stopper" svedkirtlerne der, hvor du
smører det på.

Desuden - er du i god kondi? Så sveder man mindre!

--
That which does not kill you makes you stronger.
Med venlig hilsen

Fra : Ann Nielsen

Dato : 03-04-04 09:04

Hejsa.

Nej jeg er overvægtig og det er også der at problemet ligger... og er også
igang med at gøre noget ved det... har tabt 12 kilo indtil videre, og har
købt lidt nyt tøj som jeg ikke er så glad for at have på pga. svedpletterne.
Tak for tipset, det vil jeg prøve :)

Ann

Fra : Janni Nørmølle

Dato : 13-04-04 13:49

Hej Ann

Problemet med svedpletterne kender jeg godt til. Det har ikke nødvendigvis
med overvægt at gøre, det jeg mener er at jeg er 'normal'-vægtig (hvad er
normalt?) og jeg sveder også meget under armene. Jeg tror alle mennesker
'sveder forskelligt' - f.eks. er der også mennesker der har problemer med at
svede og de 'over-opheder' derfor - hvilket også må være meget ubehageligt.
Så du er ikke alene, men som det også bliver foreslået i indlæggene, kan man
sagtens få deodoranter og cremer der specifikt går ind og hjælper mod den
ekstra meget sved som nogle af os skal af med under armene!

Knus fra Janni