Torg
Fra : Martin T

Dato : 01-04-04 06:01

Hej Gruppe

Jeg ville lige høre om det gamle Torg skulle være lagt til fri download et
eller andet sted på nettet, eller om de stadig prøver at tjene en tyver på
det

Mvh
Martin

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 01-04-04 07:47

"Martin T" <ThodeREMOVE@besked.com> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe

Hej Martin

> Jeg ville lige høre om det gamle Torg skulle være lagt til fri download et
> eller andet sted på nettet, eller om de stadig prøver at tjene en tyver på
> det

Lidt mere end en tyver. Det kan fås for $10.00.

Sourcebooks, supplemnet og adventures koster en smule mere $12-18, med
mindre de er skadet.

Visse dele kan kun købes som PDF-filer.

Se på http://www.westendgames.com/, hvor der er mulighed for både at købe,
og downloade (men ikke reglerne).

Lars

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 01-04-04 20:27

Jeg vil tilføje at de arbejder på Torg 2.0. Det har de dog gjort i noget
tid, så det kan være vaporware.

Hilsen Mads

Fra : Martin T

Dato : 02-04-04 03:17

"Mads Jakobsen" <caltropp@yahoo.dk> wrote in message
> Jeg vil tilføje at de arbejder på Torg 2.0. Det har de dog gjort i noget
> [...]

Tusinde tak til begge to for de hurtige svar..

Mvh
Martin T.