Hypermobile -fibromyalgi -led smerter
Fra : Mattie Legros

Dato : 17-03-04 22:57

Jeg er meget hypermobil, som giver mig de samme symptomer og smerter
som fibromyalgi.
Jeg kunne ikke komme ud af sengen om morgenen pga. meget slemme
smerter.
Jeg har lidt af, natte kramper, hoved pine, migræner, menstruation
smerter, svimmelhed, herpes udbrud. Alle disse symptomer er væk nu så
længe som jeg holder mig til min Coral Calcium.

Jeg begyndte for nogle år tilbage at tage Coral Calcium, den første
måned var slem da mine symptomer blev forværret pga. meget bedre
blodgennemstrømning og udrensning af affaldsstoffer.
Jeg har været mange mærker igennem indtil jeg fandt de helt rigtige –
det indeholdte det de lovede.

Men efter denne udrensning følte jeg mig så let, jeg kunne hoppe ud af
sengen om morgenen.

Jeg køber disse igennem England, der er 120 tabletter i en bøtte til
300,- plus porto.
Hvis man tage 3 om dage – hvilke er anbefalet så er det nok til 40
dage.
Jeg tager 6 tabletter men startede med 3 og langsomt trappet op.

Hvis der er nogen der er interesseret i at prøve disse så køber jeg
altid ekstra hjem til mig selv da jeg har prøvet at løbe tør. Jeg
nægter at leve i et smerte helvede hvis jeg kan tage Coral calcium og
komme af med disse smerter.

Coral Calcium, det som jeg har er Fossiliseret Coral (Coral rev som
har været død i millioner af år, og de ligger over hav overfladen. Så
de Har Ikke nutidens forurening i sig)
Det er naturens Calcium og 73 forskellige mineraler.

Kontakt mig hvis i er interesseret i at komme ud af jeres smerte
mareridt på coralcalcium@paradis.dk eller ring 75569085 spørg efter
Mattie.

De varmeste hilsner
Mattie Legros

Fra : Jane …:€)

Dato : 18-03-04 08:30

[snip]
> Kontakt mig hvis i er interesseret i at komme ud af jeres smerte
> [...]

Kan du ikke bare ligge link ud til den hjemmeside eller butik hvor man kan
købe produkterne, i stedet for det skal gå igennem dig?

Eller er det sådan noget MLM...?

Mvh Jane
---
http://www.janemark.dk - webcam

Fra : arc@na

Dato : 19-03-04 00:26

Mattie Legros <mattie@paradis.dk> wrote in

> Kontakt mig hvis i er interesseret i at komme ud af jeres smerte
> mareridt på coralcalcium@paradis.dk eller ring 75569085 spørg efter
> Mattie.

Du er måske ikke klar over, at det at reklamere for sin forretning i
nyhedsgrupperne (bortset fra dk.marked.*-hierarkiet), kan føre til, at
man får kappet linjen til Internet?

Lad være. Nu er du advaret.

--
That which does not kill you makes you stronger.
Med venlig hilsen

Fra : maria gauguin

Dato : 27-04-04 10:21

Hej mattie.

Jeg startede coral calcium for 2½ måned side. det er ikke i
pilleform men i et brev som man putter i sin vandflaske og så
drikker af igennem dagen.
Jeg køber det igennem Sevenpointfive
www.sitecenter.dk/velvaerecenter og det koster 305 kr. for en
måned man får det dagen efter bestilling tilsendt via posten.
Jeg har nogenlunde alle de samme lidelser som du har undtagen
hybermobilitet. Men, men mine symptomer er ikke forsvundet men
derimod forværret og nu en depresion oveni af at have det så
dårligt. Så det kan være min udrensning er langsommere. Men
tillykke med bedringen
mange hilsner
Maria