Spiller du golf, så kom nemmere gennem vin~
Fra : Carnie

Dato : 06-03-04 20:45

Hejsa

Spiller du / i "MS links 2003" golf på Pc'en så er her muligheden for at
gøre oplevelsen større!

EU Team (European Unique Golfers) søger medlemmer!
http://home20.inet.tele.dk/clubhouse/index-EU.htm

Vi spiller Online via MSN Zone :
http://zone.msn.com/en/root/default.htm

Men man kan også finde sine med & modspillere via ICQ (over 600 registrerede
team members),
og via windows / MSN messenger.

EU team er et forholdsvis nyt team (har kun deltaget i 2 LSIT runder)
Det blev oprindeligt startet op som et søster team for de bedste spillere
fra et andet amerikansk team (PB), men nu er det tanken at køre et
selvstændigt European team.
Alle kan deltage, men gennemsnits alderen vil nok være 30 til 70++.

Jeg (EU Founder & Team captain) har spillet links i ca 10 år. (heraf de
sidste 2 år som medlem af et online team. Hvor jeg i lang tid var 2.captain
+ inhouse tournament manager og website manager.

Meningen er at EU team skal deltage i 3 online golf tours :

LSIT Tour :
http://www.links-golf.net/lsit/index.htm

OGT Tour :
http://www.ogtgolf.org

FFA Tour :
http://www.ffatour.com

Der kræves minimum 8 medlemmer for at kunne deltage i disse tours.
Dog kan vi deltage i FFA tour under særlige vilkår uanset hvor mange / få vi
er.

EU team drejer sig om at have sjove og spændende online golf matches, hvor
vi dog også focusere på at blive placeret rimeligt på ranglisterne. (Vi var
nr 9 ud af ca 20 teams i januar på LSIT)

Når vi med tiden bliver et større team vil vi reservere en tour for de
bedste af os og have de to andre tours åben for alle medlemmer. Men indtil
videre kan alle der har lyst blive medlem og spille alle tours uanset
kvalifikationer.

Ud over de 3 tours vil vi også spille tournaments og ladders der kun er åbne
for vores egne team medlemmer.

Du må påregne at al kommunikation i de officielle Tours primært vil foregå
på engelsk.

Du skal påregne at skulle downloade mange usermade links courses fra
fileplannet, for at kunne deltage i de oficielle tours. Detter er gratis.
http://www.sportplanet.com/links/courses/fileplanet.asp
(Jeg kan eventuelt være behjælpelig med course cd's. (12 stk intil videre =
cirka 260 courses))

For yderligere oplysninger tjek vores midlertidige team site og email mig
hvis du har spørgsmål.
Eller tilmeld dig EU team direkte via min email
Carnie2@hotmail.com
(Vigtigt : I emailens emne felt - skriv "EU golf TEAM" så mailen ikke
forsvinder i mængden af spam.)

Fortæl dine venner og kolleger om denne online golf mulighed.

Med venlig hilsen
Carsten

Fra : Jakob M

Dato : 08-03-04 21:54

Carnie wrote:
> Hejsa
>
> Spiller du / i "MS links 2003" golf på Pc'en så er her muligheden
> for at gøre oplevelsen større!

Jeg tror du får mere held med dit indlæg i news:dk.spil.computer. Jeg vil
ikke ligefrem kalde MS Links 2003 for sport, blot en erstatning for sport.
Men det kan jo være nødvendigt, sålænge det er så koldt udenfor.

Mvh
Jakob

--
Se min vandkøling, OBS 700KB