Image::Magick
Fra : Palle

Dato : 04-03-04 11:55

Jeg har brug for at resize gif og jpg filer
DHT hoster mine sites, og ønsker tilsyneladende ikke at lægge Image::Magick
ind.

Image::Magick kan vel ikke compiles til at køre under mit eget cgi_bin DIR
?

Alternativ vil så være at få hostet hos www.gladiator.dk
eller er der andre hvor ovennævte modul er tilgængelig ?

Hilsen
Flemming

Fra : Tore Aursand

Dato : 04-03-04 15:35

On Thu, 04 Mar 2004 11:54:46 +0100, Palle wrote:
> Image::Magick kan vel ikke compiles til at køre under mit eget cgi_bin
> DIR?

Hvorfor ikke prøve?

--
Tore Aursand <tore@aursand.no>
"I am become Death, shatterer of worlds." -- J. Robert Oppenheimer,