Fantasy Baseball på Yahoo
Fra : Niels-Jørgen Østerby

Dato : 23-02-04 19:52

Hej til alle!

Er der nogen, der er interesserede i at deltage i en fantasy-dyst i
Yahoo? Jeg har oprettet en liga med plads til 12 deltagere.

Kom frisk - der må være danskere nok til en hyggelig baseball-dyst
sommeren over.

"Først til mølle"-princippet ved tilmelding!

Log ind på http://fantasysports.yahoo.com/ - og meld dig til!

Praktiske oplysninger ved tilmeldingen:
League Name: Danish League
League ID#: 108038
Password: baseball

Tekniske oplysninger om ligaen:
Draft Type: Autopick Draft
Max Teams: 12
Scoring Type: Head-to-Head
Player Universe: All baseball
Max Moves: No maximum
Max Trades: No maximum
Trade Reject Time: 2
Trade End Date: August 15, 2004
Waiver Time: 2 days
Can't Cut List Provider: Yahoo! Sports
Trade Review: Commissioner
Min Innings Pitched: 7
Weekly Deadline: Daily - Tomorrow
Start Scoring on: Week 1
Roster Positions: C, 1B, 2B, 3B, SS, OF, OF, OF, Util, SP, SP, RP, RP,
P, P, P, BN, BN, BN, BN, BN, DL
Stat Categories: R, HR, RBI, SB, AVG, W, SV, K, ERA, WHIP

--
Øster

Fra : Niels-Jørgen Østerby

Dato : 07-03-04 09:40

Så er vi oppe på minimumskravet for at oprette ligaen
- men vi vil da MEGET geren have nogle flere med!!!

Fra : Niels-Jørgen Østerby

Dato : 24-03-04 23:12

Så er det ved at være sidste chance for at deltage i denne lille spøg.
Torsdag aften sættes draften til at gå i gang!

Man kan nå at melde sig til frem til da - samt sætte sin pre-draft.
I der har meldt sig til - hvis I selv ønsker indflydelse på draften,
skal I sætte en pre-draft-liste.

--
Øster