§84
Fra : Peter Skov Jørgensen

Dato : 18-02-04 23:18

Hej med jer ...

Jeg sidder her og prøver at samle sammen til en ansøgning om §84. Det vil
sige det er en fornyelse og jeg vil høre om der er nogle erfaringer på, hvad
kommunerne som hovederegl acceptere.

Jeg har muskelsvind og forsynet med bl.a. en minicrosser. Jeg har tidligere
fået bivilget godtgørelse af den ekstra el mine hjælpemidler sluger, samt
ekstra varme, slidtage på tøj og "håndsrækninger" ....

Nogle ideer?

--
Med venlige hilsner
Peter Skov Jørgensen

http://www.bjergkobing.dk
http://www.helldesk.dk
http://www.hif-fodboldfans.dk
http://www.mash4077.dk
http://www.spejderportal.dk

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 19-02-04 00:25

Peter Skov Jørgensen skrev:
> Nogle ideer?

Hvis du tænker på en "samlet pakke" med alle dine merudgifter i en
ansøgning, så kunne du overveje disse:

Har du invalidebil? Stor kassevogn/minibus er typisk dyrere på alle områder
end det som "den typiske dansker" kører i (forsikring, dæk, benzin, o.s.v.)

Ferier er typisk dyrere for dig end for andre.
Du er nødt til at vælge et dyrere hotel for at få de fasciliteter der er
nødvendige o.s.v.

Der er iøvrigt en ok liste med eksempler her:
http://ryk.dk/merudgifter/text/checkliste_jl

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Peter Skov Jørgensen

Dato : 22-02-04 13:40

Hej Søren ..

Tak for responsen - den checker jeg!

Med venlige hilsner
Peter Skov Jørgensen

http://www.bjergkobing.dk
http://www.familiemad.dk
http://www.helldesk.dk
http://www.hif-fodboldfans.dk
http://www.mash4077.dk
http://www.spejderportal.dk

Fra : Leonard

Dato : 19-02-04 00:42

"Peter Skov Jørgensen" <skov@bjergkobing.dk> wrote:

>Nogle ideer?

Har du læst Jørn Lengers vejledning?
ellers kan den findes her: http://ryk.dk/merudgifter
--
Thomas Leonard Gertz - http://ryk.dk
Brug Tilgængelighedsbasen, nu mere end 1100 steder

Fra : Peter Skov Jørgensen

Dato : 22-02-04 13:40

Hej Søren ..