Borderline personlighedsforstyrrelse
Fra : Maria

Dato : 13-02-04 11:14

Er der nogen her i gruppen der har ovennævnte?

--
Maria

Fra : Helle

Dato : 13-02-04 11:22

"Maria" <mariaslet@fjong.dk> wrote in message
newsr3az2fj8o7jav1@news.sletfjong.dk...
> Er der nogen her i gruppen der har ovennævnte?
>
> --
> Maria

Jeg har haft det.

/Helle

Fra : Maria

Dato : 13-02-04 11:30

Hej Helle.

Kan du fortælle lidt om det, hvordan kom du af med det? osv.

mvh.
Maria
som fik at vide i går at jeg havde det.

--
Maria

Fra : Helle

Dato : 13-02-04 14:36

Hej Maria.

Jamen det har taget mange år og jeg har fået antidepressiv medicin, fundet
en kæreste som er god ved mig i stedet for en der slår og udnytter mig
seksuelt, jeg har gået til forskellige psykologer og fået hjælp den vej.
Udover det har jeg skrevet rigtig meget dagbog, tænkt og analyseret på mig
selv. Tid og masser af arbejde med sig selv er min vej ud af det.

Mvh Helle

newsr3a0r1r1o7jav1@news.sletfjong.dk...

Fra : tux

Dato : 19-02-04 00:42

Kan man komme af med borderline? jeg er far til en datter der efter en del
terapi er tæt på diagnosen borderline.
Jeg har læst noget om det, og er ikke stødt på, at man kan hlebredes, men at
man kan bringes til at lleve med det, alt efter i hvor svær grad man har
det.
)