EM i håndbold
Fra : Anders Pedersen

Dato : 31-01-04 09:25

Hvad er reglerne for deltagelse af OL, nu snakker de så meget om det, men
hvor langt skal Danmark komme for at være sikker på at komme med.

Leif Pedersen

Fra : vly

Dato : 31-01-04 10:08

On Sat, 31 Jan 2004 09:24:35 +0100, "Anders Pedersen"
<anders.pedersenNOSPAM@jubiipost.dk> wrote:

>Hvad er reglerne for deltagelse af OL, nu snakker de så meget om det, men
>hvor langt skal Danmark komme for at være sikker på at komme med.

Som landet ligger nu skal vi "bare" være bedre end Slovenien dvs.
hvis Slovenien kommer i finalen skal vi vinde guld. Nu går det næppe
sådan for Kroatien er langt det bedste hold i verden pt. og det
betyder at:
1. Kroatien
2. Tyskland
3. Slovenien
4. Danmark
og dermed ingen kvalifikation til OL. Men nu får vi jo se

Hilsen Villy

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 31-01-04 10:59

"Anders Pedersen" <anders.pedersenNOSPAM@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er reglerne for deltagelse af OL, nu snakker de så meget om det, men
> hvor langt skal Danmark komme for at være sikker på at komme med.

Så vidt jeg har forstået, er der én plads til OL til rådighed for EM, og den
går til det land, som bliver placeret bedst blandt de nationer, som ikke
allerede er kvalificeret til OL.

Med den nuværende status skal Danmark såmænd bare nå længere end Slovenien.
Det kan nu være svært nok i betragtning af, at Slovenien har hjemmebane.
Noget af det værste, der kan ske, er vel, at Danmark taber med et mål til
Slovenien i finalen, hvorved Slovenien kommer med til OL på Danmarks
bekostning.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : vly

Dato : 31-01-04 11:48

On Sat, 31 Jan 2004 10:59:08 +0100, "Boerge Rahbech Jensen"
<qaasfd@asdf.qø> wrote:

>Noget af det værste, der kan ske, er vel, at Danmark taber med et mål til
>Slovenien i finalen, hvorved Slovenien kommer med til OL på Danmarks
>bekostning.

Bare de bedste vinder så er det for mig det samme om det er danmark
eller Slovenien der kommer til OL.
Hvis vi er de bedste gi´r det hele jo sig selv.

Pøj pøj Kroatien med det flotte håndboldspil (selvom i ikke helt har
nået samme gear som ved vm sidste år- men mon ikke det kommer her i
semi- og finalen?). Det er lige noget for en inkarneret håndboldfan
som mig

Hilsen Villy

Fra : Anders pedersen

Dato : 31-01-04 13:48

On Sat, 31 Jan 2004 10:59:08 +0100, Boerge Rahbech Jensen wrote:

> [...]
> Noget af det værste, der kan ske, er vel, at Danmark taber med et mål til
> Slovenien i finalen, hvorved Slovenien kommer med til OL på Danmarks

Jeg ville gerne vide hvorfor det er slovenien.
er det fordi de har hjemmebane? eller hvad

og hvis slovenien taper til kroatien er vi så OL kvalificeret

--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen

Fra : Christopher Tracy

Dato : 31-01-04 16:43

Hej

> Jeg ville gerne vide hvorfor det er slovenien.
> er det fordi de har hjemmebane? eller hvad

Fordi Slovenien heller ikke er kvalifiseret til OL endnu.

> og hvis slovenien taper til kroatien er vi så OL kvalificeret

Ja nu gælder det jo en bronze-medalje eftersom vi lige har tabt til de
trælse tyskere....
Så hvad angår OL, kan vi jo håbe at Kroatien vinder over Slovenien, så vi
skal møde dem i en plads om 3. pladsen, og hvis vi så vinder, er vi videre
til OL.

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Christopher Tracy

Dato : 31-01-04 19:10

Hej

> [...]
> Så hvad angår OL, kan vi jo håbe at Kroatien vinder over Slovenien,
> så vi skal møde dem i en plads om 3. pladsen, og hvis vi så vinder,

Ja øv.... så er det "kun" en bronze-medalje vi spiller om :-/

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==