Sepp Piontek
Fra : damsig

Dato : 30-01-04 07:57

Her til aften var jeg til foredrag med gode gamle Sepp Piontek.
Med alt respekt for Morten Olsen og hans arbejde med det danske
landshold, savner man nu lidt hr. Piontek, han er en utrolig sympatisk
og lun fyr. Foredraget spændte sig vidt omkring fra den aktive karriere
i Werder Bremen, landstræner på Haiti og opfattelsen af det danske
kongehus. Det var et virkeligt godt arrangement, hvor Sepp tager bladet
fra munden og siger sin mening og står ved den. Får I nogensinde chancen
for at høre ham, synes jeg, I skal gribe chancen. I vil ikke fortryde
det, og selv om han er kendt fra fodboldens verden, kan man sagtens tage
med og nyde aftenen, hvis man ikke har den store forkærlighed til
sporten, for halvdelen af tiden bruges på at grine af, hvad denne
velforberedte mand har oplevet rundt om i verden.

http://www.kandu.dk/