ski længde
Fra : mikkel paulsen

Dato : 29-01-04 19:38

hej forum
jeg er blevet tilbudt et par Atomic Beta Race Carve 9.20 fra 00/01 på
en længde af 180 de har været brugt 5 uger og koster 1800 er det for
dyrt og er de for lange til mig som er lidt over 190. jeg er ikke
super god til ski men slet heller ikke begynder

Fra : Michael Vittrup

Dato : 02-02-04 10:20

Fra : Per, Frb.

Dato : 05-02-04 14:35

"mikkel paulsen" <mikkel_paulsen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> dyrt og er de for lange til mig som er lidt over 190. jeg er ikke
> super god til ski men slet heller ikke begynder

Længden er måske nok i overkanten men ikke far-out.

Mine erfaringer med Atomic Beta Race Carve er ret begrænsede men jeg
husker da fra mine noter at jeg har oplevet ustabilitet med høje
hastigheder. Jeg har foretrukket at køre meget store sving i stedet for
at lave schuss for at opnå tilstrækkelig kontrol over skiene i
højhastighedssituationer. Så hvis du lægger vægt på at kunne fyre den af
lige nedad på en velpræpareret blå eller rød piste, så vil du nok ikke
være tilfreds med den model. Til alt muligt andet er de nok et hæderligt
tilbud til prisen. Muligvis lidt dårligt rebound, men der er jeg ikke
helt sikker på om jeg husker rigtig. Men du kan sagtens finde
tilsvarende ski på udsalg til næsten samme pris som er helt nye.

Mvh Per