Hvor finder man en Fitness Bike?
Fra : Jimmy

Dato : 26-01-04 14:32

Hej

Jeg leder efter de der spinning cykler, som Form & Fitness anvender, der
hedder Fitness Bike.

Jeg har slet ikke kunnet finde dem på nettet - Nogen der ved hvor de kan
købes og prisen?

Mvh
Jimmy

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 27-01-04 10:00

"Jimmy" <nyhedsgruppe2001@FJERN.yahoo.co.uk> wrote in

> Jeg leder efter de der spinning cykler, som Form & Fitness anvender, der
> hedder Fitness Bike.
>
> Jeg har slet ikke kunnet finde dem på nettet - Nogen der ved hvor de kan
> købes og prisen?

Jeg ved ikke hvilke cykler S.A.T.S. (tidl. Form & Fitness) anvender, men
Fitness Gruppen sælger en spinningcykel, der hedder "Fitness Bike". Den
koster 6.250,- inkl. moms.

http://www.fitnessgruppen.dk/default.asp?fgrpkat=privat&fgrpsubkat=prodgrpprivatindiv&pgid=11

De sælger også "Body Bike" som jeg selv kender fra Equinox. Den er lidt
dyrere (7.499,- inkl. moms), men det er en rigtig lækker cykel!

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : Jimmy

Dato : 27-01-04 11:11

"Kasper Damkjær" <spamtrap01@damkjaer.net> wrote in message
> [...]
>
> Jeg ved ikke hvilke cykler S.A.T.S. (tidl. Form & Fitness) anvender, men
> Fitness Gruppen sælger en spinningcykel, der hedder "Fitness Bike". Den

Det er den jeg har prøvet.
Trist med prisen, men tak for linket!

Mvh
Jimmy