Samligning af biblioteker
Fra : N/A

Dato : 10-01-04 18:19

Hej

Jeg prøver at lave en et lille program der skal sammenligne bibliotek A med
B for at se om der er kommet nye filer og hvis der er så skal de kopieres
til A, men hvis der er ændret i filerne fra B så de ikke er ens med A skal
de kopieres til C

Håber i kan forstå hvad det er jeg mener =)
og håber i kan hjælpe

På forhånd tak

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 10-01-04 18:25

"N/A" <Somewhere@online.dk> writes:
> [...]
> de kopieres til C
>

> Håber i kan forstå hvad det er jeg mener =)

Kig på File::Find og File::Copy.
--
Lars Balker Rasmussen Consult::Perl