promiscuous mode
Fra : armsby

Dato : 09-01-04 21:17

er der nogen der har erfaring med promiscuous mode, jeg skal have min
solaris sat i promiscuous mode, da jeg har brug for at logge alt hvad der er
på netværket samt analysere det til noget stattistik samt læse data
indholdet af alle parkkerne.

Lars

Fra : Bedstefar

Dato : 16-01-04 15:55

"armsby" <test@test.dtg> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> på netværket samt analysere det til noget stattistik samt læse data

Da du ikke har fået andre [perl] svar, tillader jeg mig lige at spørge om du
har tænkt på snoop?
selvfølgeligt skal du så efterfølgende til analysere, men det var loggen du
spurgte på, og snoop (med solaris) er fortræffelig til dette

finn