Kur til udrensning
Fra : Frodo

Dato : 05-02-04 13:32

Jeg er igang med at forsøge at tabe mig, men syntes ikke rigtigt at der sker
noget.

Så læste jeg om BioDrain, hvor det forklares at vægt tab godt kan gå i
stampe hvis ikke man for renset ud i systemet, og det var naturligvis så her
BioDrain lige kom ind

Var idag lige forbi min lokale Matas, for at se på dette hersens BioDrain,
og det var lige før jeg udrensede der lige midt på gulvet, da jeg så prisen
for en kur.

Men så kom jeg i tanke om at det var da vidste ikke noget nyt fænomen, og
tænkte at der må da være nogen i dette forum, som kender til en god kur.

På forhånd tak.

/Frodo

Fra : Timo Jensen

Dato : 07-02-04 00:59

"Frodo" <det-er@min-fjerndette-postkasse.dk> wrote in message
> Men så kom jeg i tanke om at det var da vidste ikke noget nyt fænomen, og
> tænkte at der må da være nogen i dette forum, som kender til en god kur.
Med fare for at blive slagtet; Aloe Vera drikke gel er en måde at rense ud
på.
Sørg for at få en drikkegel der er koldpresset og renset for Aloin,
medmindre du vil have renset ud på meget kort tid *S*
Aloin er et stof i plantens bladkant, der bl.a. anvendes til fremstilling af
afføringsmidler. For store doser ar denne gift, kan bogstavelig talt slå dig
ihjel (du må selv regne ud hvordan).
Hvis Aloe Veraen er varmpresset er de fleste mineraler og vitaminer slået i
stykker og i bedste fald blot dårligere. Man snakker om Aloe Vera effekt;
ca. 80-85% effekt i koldpresset og 30-35% i varmpresset. Vil du have den
billigste, så har Netto 1 liter på tilbud til39 kroner, fremstillet af Aloe
Vera koncentrat (gad vide hvordan det er lavet).

Søg evt. på nettet efter flere oplysniger.

En kur varer typisk 3 uger, og kræver 3x30 ml pr. dag. Udrensningen ses bla.
ved ildelugtende afføring, bumser og ofte ildelugtende urin. Det går dog
over igen inden kuren er ovre, bare rolig. Det giver en herlig energi, og
anbefalingen er at holde ved lige med 2x20-30ml pr. dag derefter.

--
Timo
Aloe-Shop Danmark http://www.mlm-life.com/

Fra : arc@na

Dato : 07-02-04 14:24

> [...]

> Men så kom jeg i tanke om at det var da vidste ikke noget nyt fænomen,
> og tænkte at der må da være nogen i dette forum, som kender til en god

1 del (efter vægt) fennikelfrø (afslapper glat muskulatur),
1 del gyldenris (vanddrivende),
1 del frangulabark (meget let afførende),
1 del løvetandrod (vanddrivende, leverstimulerende)
1 del pebermynteblad (smagskorrigens)
2 dele brændenælde (fyldmiddel)

Urterne kan købes i løs vægt i nogle helsekostforretninger.
2-3 store spskf. af denne blanding til en tepotte. Drik et krus før hvert
hovedmåltid i 2-3 uger.

arc@na

Fra : Helge Christensen

Dato : 15-02-04 19:24

Jeg har lige læst om Frodos problem med at tabe sig tilstrækkeligt
i vægt. Min erfaring efter flere år med alt for mange kilo, at et
vægttab kan forhindres af de mange affaldsstoffer i kroppen. Jeg
fandt selv en rigtig god kur, der samtidigt med, at man taber sig
sørger for udrensningen af kroppen. Den hedder aqua-kuren, og jeg
fandt den ved at søge på google. Den første uge skete der ikke
meget, men så skal jeg love for, at der kom gang i vægttabet.
Mvh
Bejser

Fra : arc@na

Dato : 15-02-04 19:34

Helge Christensen <bejser@mail.tele.dk> wrote in

> sørger for udrensningen af kroppen. Den hedder aqua-kuren, og jeg

Motoriseret lavement (aaaaargh...!!!!)? Jada, det får slaggerne ud, men
jeg foretrækker nu den metode, som yoga-folket bruger (shank prakshalan)
- man skal bare begrænse det til en gang hvert andet år, eller
deromkring.

--
Quidquid latine dictum sit altum viditur
Med venlig hilsen