anderledes
Fra : DOKL

Dato : 02-02-04 03:22

hej er der nogen her der kender til sygdommen dystoni? Jeg lider nemlig af
det. Faktisk er jeg 100% invalid af det, men jeg kender ikke nogen med
dystoni, og jeg håber på at finde en der lider af det samme. Så er der en
derude så må du/i meget gerne skrive.
mvh mig.

Fra : Camilla W. Pedersen

Dato : 02-02-04 06:42

"DOKL" <dokl@mail.dk> skrev i en meddelelse news:bvkc90$o95$1@sunsite.dk...
> [...]
> det. Faktisk er jeg 100% invalid af det, men jeg kender ikke nogen med
> dystoni, og jeg håber på at finde en der lider af det samme. Så er der en

Hej.

Mener du dysthymi? Altså en form for depression.

MVH Camilla.

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 02-02-04 10:28

DOKL skrev:

> [...]
> ikke nogen med dystoni, og jeg håber på at finde en der lider af det
> samme. Så er der en derude så må du/i meget gerne skrive.

Google er din ven:
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=dystoni

Der er f.eks. en forening om Dystoni:
http://www.dystoni.dk/

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : detsyn

Dato : 21-02-04 13:23

"DOKL" skrev d. 02-02-04 03:22 dette indlæg :
> [...]
> det. Faktisk er jeg 100% invalid af det, men jeg kender ikke nogen med
> dystoni, og jeg håber på at finde en der lider af det samme. Så er der

jeg har dystoni i nakke og ryg, og får botulinum toxin indsprøjtninger
disse steder,dette kan hjælpe.du skriver ikke om du er i behandling,og
om hvor længe du har haft det.

Jeg læste et svar at det kunne være depression,DET ER DET IKKE.

Få fat i folderen fra dansk dystoniforening www.dystoni.dk den er
gratis.

med venlig hilsen Lars-bo.

I den gamle folder står der DU ER IKKE ALENE.så husk på det.

http://www.kandu.dk/

Fra : detsyn

Dato : 21-02-04 14:58

http://www.kandu.dk/