Inventor disk 2 og 3
Fra : Henrik Jensan

Dato : 29-01-04 17:34

Hejsa
Inventor professional ver 8 består tilsyneladende af 3 CD´er -men hvad er
der igrunden på disk 2 og 3? Er der nogen der ved det?
Hilsen
Henrik

Fra : Brian Lænø

Dato : 30-01-04 05:31

"Henrik Jensan" skrev
> [...]
> Inventor professional ver 8 består tilsyneladende af 3 CD´er -men hvad er
> der igrunden på disk 2 og 3? Er der nogen der ved det?

Den normale Inventor pakke, som jeg bruger på arbejde, består også af 3
cd'er.
De 3 cd'er er, 2 installations cd'er i pap omslag, samt 1 løs ved siden af i
plastic.
På cd 1 er Inventor.
På cd 2 er AutoCad programmerne (AutoCad, AutoCad Mechanical og AutoCad
Mechanical Desktop)
På cd 1 eller 2 ligger der også vault, som er et dokument styrings program
til Inventor filer.
På cd 3 er der en gennemgang af de nyeste funktioner i Inventor.

--
Brian

Fra : Uffe Bak

Dato : 30-01-04 13:06

Hej Henrik

Autodesk Inventor Professional har som du skriver 3 CD'er, og indholdet er
som fölger:

CD 1 -
Autodesk Inventor Installation
Autodesk Vault (data management)