Ændringer af hjælpemidler i bil - tilbud
Fra : Ukendt

Dato : 25-01-04 22:03

Det er lidt flovt at skulle spørge om, men jeg kan dæleme ikke huske det
- skal der også indhentes 2 tilbud ved efterfølgende ændringer vedrørende
hjælpemidlerne i bilen?

--
Mange hilsner
Lotte M

http://www.lotte-m.dk/ http://www.handiinfo.dk/

Fra : Leonard

Dato : 25-01-04 22:33

"Lotte M" <post(at)lotte-m.dk> wrote:

>- skal der også indhentes 2 tilbud ved efterfølgende ændringer vedrørende
>hjælpemidlerne i bilen?

Der skal vel ikke, men enhver ændring ved bilen skal behandles som en
ny ansøgning på en bil, bl.a. for at sikre at der ikke tilpasses så
meget at det var billigere (og bedre) med en helt ny bil.
Men du skal vel bare have tilpasset låsemekanismen til din nye elstol?
- det burde ikke være nødvendigt med det store påstyr for det.

--
Thomas Leonard Gertz - http://ryk.dk
Brug Tilgængelighedsbasen, nu mere end 1100 steder

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-04 19:58

Leonard skrev i <news:fbd810pnao4f0fuc5k8dnr4uddtoiirp7r@4ax.com,>:

> Men du skal vel bare have tilpasset låsemekanismen til din nye elstol?
> - det burde ikke være nødvendigt med det store påstyr for det.

Der skal et andet bespændingssystem til, så det er alt i alt en udgift
i omegnen af 25 K - og det vil jo være naturligt at lade den oprindelige
opbygger lave ændringerne.