Så skete det igen
Fra : Jan

Dato : 20-01-04 18:31

Den 25 - 8 -03 Min hustru dør
Den 26 -11-03 Min hustrus far dør
Den 20 -01-04 Min fars lille bror dør

Nu kan jeg snart ikke holde til flere

Fra : Helle

Dato : 20-01-04 18:49

"Jan" <jrla@pc.dk> wrote in message
> Den 25 - 8 -03 Min hustru dør
> Den 26 -11-03 Min hustrus far dør
> Den 20 -01-04 Min fars lille bror dør
>
> Nu kan jeg snart ikke holde til flere

Du er godt nok ramt af uheld....det er næsten ikke til at tro når der sker
så mange uheld for en person. Hvor har jeg ondt af dig....hvad har du tænkt
dig at gøre? kan du tale med din familie om den sorg der er?

Mvh Helle

Fra : Carsten Riis

Dato : 21-01-04 17:32

Jan wrote:

> Den 25 - 8 -03 Min hustru dør
> Den 26 -11-03 Min hustrus far dør
> Den 20 -01-04 Min fars lille bror dør
>
> Nu kan jeg snart ikke holde til flere

Skæbnen er godt nok ikke ved god ved dig.....

Som Tux siger andet steds, så vil også jeg bare håbe, at du har et
netværk, der kan holde til at du lige for tiden har rigtig meget brug
for dem.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis

Fra : Anne Lise Hovdal

Dato : 21-01-04 23:15

"Jan" <jrla@pc.dk> skrev i melding
> Den 25 - 8 -03 Min hustru dør
> Den 26 -11-03 Min hustrus far dør
> Den 20 -01-04 Min fars lille bror dør
>
> Nu kan jeg snart ikke holde til flere

Jeg håper virkelig at du har noen å snakke med om dette,
og at du får den hjelp,trøst og støtte du trenger.

Anne Lise Hovdal

Fra : Maria Muus

Dato : 25-01-04 19:02

On Tue, 20 Jan 2004 18:31:08 +0100, "Jan" <jrla@pc.dk> wrote:

>Den 25 - 8 -03 Min hustru dør
>Den 26 -11-03 Min hustrus far dør
>Den 20 -01-04 Min fars lille bror dør
>
>Nu kan jeg snart ikke holde til flere

Kære Jan =o)

Jeg håber virkelig at du har andre steder at gå end her det er
specielt vigtigt at du får talt med nogen nu, i denne hårde og ikke
mindst uretfærdige tid du står i gennem nu.

Jeg kondulere.... Og håber fra hjertet at du må gå en bedre tid i møde

Kærlig hilsen Maria

Fra : Frank Pedersen

Dato : 31-01-04 12:29

Jan wrote:
> Den 25 - 8 -03 Min hustru dør
> Den 26 -11-03 Min hustrus far dør
> Den 20 -01-04 Min fars lille bror dør
>
> Nu kan jeg snart ikke holde til flere

Sådan er det desværre sommetider, at uheldene kommer i bølger, det er
ikke noget vi kan gøre noget ved. Men husk at vi lever i et land med
fantastisk mange dejlige mennesker. Og vi møder altid nogen fra tid til
anden som kan give os det indblik og før vi ved det føler vi glæde og
lykke igen. Sådan er de fleste liv, ned og op, ned og op..

Frank