Husleje i bofællesskab for autister/udvikl~
Fra : Camilla W. Pedersen

Dato : 20-01-04 16:22

Hej.

Vi påtænker at oprette et specialpædagogisk helhedstilbud til voksne med
autisme og lign. handicap.
I den forbindelse vil vi gerne vide hvor meget beboere i bofællesskaber
betaler i husleje andre steder.
Fortæl gerne lidt om de fysiske rammer - værelsets størrelse, hvor mange
deles om badeværelse, husets alder mv.

Med venlig hilsen Camilla.

Fra : tovekrog

Dato : 30-01-04 23:09

"Camilla W. Pedersen" skrev d. 20-01-04 16:22 dette indlæg :
> [...]
bofællesskaber
> betaler i husleje andre steder.
> Fortæl gerne lidt om de fysiske rammer - værelsets størrelse, hvor

Hej Camilla.
Prøv at kontakte LEV. Hvorfor skriver du "vi"? Er I en gruppe af
forældre?
Hilsen
Tove

http://www.kandu.dk/

Fra : tovekrog

Dato : 30-01-04 23:12

> [...]
bofællesskaber
> betaler i husleje andre steder.
> Fortæl gerne lidt om de fysiske rammer - værelsets størrelse, hvor

Hvis du sender mig din e-mailadresse, kan jeg give dig nogle flere
oplysninger.
Hilsen Tove

http://www.kandu.dk/

Fra : Camilla W. Pedersen

Dato : 31-01-04 07:06

Hej.

Vi er nogle personer med Aspergers syndrom.

Du må gerne skrive til mig på camillawp@mail.dk.

Med venlig hilsen Camilla
- som senere i dag bliver valgt til formand for Aspergerforeningen.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 01-02-04 15:13

"Camilla W. Pedersen" <camillawp@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Med venlig hilsen Camilla
> - som senere i dag bliver valgt til formand for Aspergerforeningen.

Hvordan kan du vide det er det en "sovietisk" afstemning?

Spøg til side. TILLYKKE - og godt gået Camilla

Peter

Fra : Camilla W. Pedersen

Dato : 01-02-04 21:09

> Hvordan kan du vide det er det en "sovietisk" afstemning?
>
> Spøg til side. TILLYKKE - og godt gået Camilla
>
> Peter

Hej :)

Jeg var den eneste kandidat. For øvrigt mødte kun 2 medlemmer op til
generalforsamlingen. Det var meget skuffende.

Med venlig hilsen Camilla

21 år, Aspergers syndrom