Find-Lykken.dk
Fra : henrik

Dato : 20-01-04 02:57

Nogen som der ved hvad der skete med handicap "dating" siden
www.Find-Lykken.dk?

Ved ikke hvilken gruppe den ellers skulle have været i....

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 20-01-04 11:57

henrik skrev:

> Nogen som der ved hvad der skete med handicap "dating" siden
> www.Find-Lykken.dk?

Domænet findes stadigvæk [1], men de har ikke en webserver der svarer
mere...

[1]
http://www.dk-hostmaster.dk/dkhostcms/bs?query=find-lykken.dk&pageid=82&action=cmsview&lang=da

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-04 14:08

Søren C. Fischer skrev i <news:%P7Pb.89$YL.45@news.get2net.dk,>:

> Domænet findes stadigvæk [1], men de har ikke en webserver der svarer
> [...]

Hmm.. gad vide om problemet er hos gratisdns, for jeg har en
pegning hvor handi-info.dk peger på handiinfo.dk og den er
også i udu...

--
Mange hilsner
Lotte M

http://www.lotte-m.dk/ http://www.handiinfo.dk/

Fra : Uffe Holst

Dato : 20-01-04 22:35

In an article of 20 Jan 2000 Lotte M wrote:

> Hmm.. gad vide om problemet er hos gratisdns, for jeg har en
> pegning hvor handi-info.dk peger på handiinfo.dk og den er
> også i udu...

http://www.dhf-net.dk/debat er der en tråd om emnet. Læste den
ikke rigtig, men noget om at han var ved at skifte server og ville
være oppe om nogle uger eller noget. Læs det selv.
--
Uffe Holst

Fra : Karsten Jensen

Dato : 21-01-04 13:54

On Tue, 20 Jan 2004 02:57:23 +0100, "henrik" <NO@MAIL.DK> wrote:

Svare ligger her:
http://www.dhf-net.dk/debat/?x2=140

- i mellemtiden kan www.handidate.dk evt. benyttes.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j_absolute_no_spamming@direkte.org

Fra : find.lykken.dk

Dato : 07-02-04 10:55

Hej henrik

jeg er stifter af find-lykken.dk og jeg kan sige at siden er kommet op
og køre i går igen du må gerne sige det vidre *SS*

Hilsen michael

http://www.kandu.dk/