NFL Playoffs
Fra : Jan

Dato : 12-01-04 05:52

Andre end mig der bare er så tæt på at besøge lægen senere i dag, og
bede om såvel hjertestyrkende som beroligende medicin?

Efter 2 weekends med 8 playoff kampe, er jeg bare endnu vildere med
football end nogensinde før - Vilde kampe, masser af gode plays,
modige trænere der tager modige beslutninger, tror på sine spillere og
vinder, konservative trænere med konservative beslutninger, uden tro
på sine spillere og taber, vilde plays (4 down and 26) og
udslagsgivende kast (Favre) - Jeg kunne blive ved.

Disse 2 weekends har imo vist football på højeste plan, med al den
spænding, dramatik og gode plays såvel offensivt som defensivt som vi
kunne ønske os.
Lad bare fortsættelsen blive lige så god og kulminere med en SuperBowl
af højeste karat - Jeg glæder mig i hvert fald som et lille barn

Mvh. Jan - der i den grad kunne ønske sig at opleve en NFL kamp live,
på stadion

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 12-01-04 19:50

Jan wrote:
> Andre end mig der bare er så tæt på at besøge lægen senere i dag, og
> bede om såvel hjertestyrkende som beroligende medicin?

Nej, dog ikke.!

Jeg ærgrer mig dog over at Green Bay tabte.

En stribe rigtig gode kampe. Synd at det snart er slut.

Super Bowl skuffer ofte.
Og ikke mindst pauseunderholdningen der altid er langt ringere end den
ekstremt positive foromtale det altid får.

Mvh. Jørgen

Fra : Lars Ehlers

Dato : 13-01-04 23:19

On 11 Jan 2004 20:52:00 -0800, akkernospam@ofir.dk (Jan) wrote:

>Andre end mig der bare er så tæt på at besøge lægen senere i dag, og
>bede om såvel hjertestyrkende som beroligende medicin?

Ja, der har været nogle rigtigt spændende kampe!

> [...]
>på sine spillere og taber, vilde plays (4 down and 26) og
>udslagsgivende kast (Favre) - Jeg kunne blive ved.

Jeg var skuffet over den måde Green Bay tabte på. De startede så
suverænt i første quarter, og table så det hele på gulvet i OT.
Desuden var de også det hold, som jeg håbede på ville spille i
Superbowl.

>Mvh. Jan - der i den grad kunne ønske sig at opleve en NFL kamp live,
>på stadion

Jeg har haft chancen til at se både SF 49'ers og Oakland Raiders live,
stort set eneste sport, jeg gider se live i USA.

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 14-01-04 23:24

Tue, 13 Jan 2004 14:19:00 -0800, skrev Lars Ehlers:

> Ja, der har været nogle rigtigt spændende kampe!

Også i den grad.

> Jeg var skuffet over den måde Green Bay tabte på. De startede så
> suverænt i første quarter, og table så det hele på gulvet i OT.

Ja, troede faktisk også de "bare" ville køre kampen hjem - Men igen blev
det helt anderledes end vi lige troede.

> Desuden var de også det hold, som jeg håbede på ville spille i
> Superbowl.

Havde/har ingen favorithold blandt de sidste - Det skulle da lige have
været Chiefs kun pga. Morten - Muligvis en lille sympati til Patriots.

> Jeg har haft chancen til at se både SF 49'ers og Oakland Raiders live,
> stort set eneste sport, jeg gider se live i USA.

Damn, og så lige netop 49'ers, "mit" hold - You lucky bastard
Det ultomative ville efter mit hoved være en tur til 3Com Park til en
kamp mellem 49'ers og Chiefts, med et møde med Morten og et med 49'ers -
What a dream

Nå, men til alle jer derude der ser NFL - Håber vi får nogle rigtigt
gode Conference Finals på søndag, og ser frem til SuperBowl d. 1/2 -

Gode kampe
Jan

Fra : Lars Ehlers

Dato : 15-01-04 05:07

On Wed, 14 Jan 2004 23:24:02 +0100, Jan Allan Andersen
<akkernospam@ofir.dk> wrote:

>Havde/har ingen favorithold blandt de sidste - Det skulle da lige have
>været Chiefs kun pga. Morten - Muligvis en lille sympati til Patriots.

Heller ikke her, men jeg ser naturlig de se sidste kampe, som jo
afgør, hvem der ender i Superbowl.

> [...]
>Det ultomative ville efter mit hoved være en tur til 3Com Park til en
>kamp mellem 49'ers og Chiefts, med et møde med Morten og et med 49'ers -

Jeg er Raiders fan, selvom jeg bor på den forkerte side af bugten.
49'ers er mit nr. 2 valg, men jeg har været lidt skeptisk siden det
pludselige træner skifte. Men der er nogle legendariske navne
forbundet med 49'ers, f.eks. Joe Montana, Steve Young og Jerrry Rice
(som nu er hos Oakland Raiders).

>Nå, men til alle jer derude der ser NFL - Håber vi får nogle rigtigt
>gode Conference Finals på søndag, og ser frem til SuperBowl d. 1/2 -

Vil sidde klistret til skærmen søndag eftermiddag, konen ved godt at
op til Superbowl, ser jeg langt de fleste kampe, så der er snacks og
øl i stride strømme

--
Lars Ehlers, San Francisco