Eicon Diva
Fra : Kaj Larsen

Dato : 10-01-04 16:04

Er der nogen her som kan fortælle mig om Eicon Diva T/A ISDM Modem kan
fungere med Windows XP

mvh. Kaj

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 10-01-04 16:55

"Kaj Larsen" <kajsnyd@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen her som kan fortælle mig om Eicon Diva T/A ISDM Modem kan
> fungere med Windows XP
>
> mvh. Kaj

Ja - sagtens !
Men når du har installeret XP skal du SKYNDE dig at slette XP's egen
driver - den kan IKKE bruges her i DK !
Altså fat i din oprindelige installations-CD og kør den igennem - så kører
det !

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mvh

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-01-04 01:07

In article <JfVLb.70011$jf4.4546674@news000.worldonline.dk>, jo-tak-
til.spam@fis-af.dk says...

> Altså fat i din oprindelige installations-CD og kør den igennem - så kører
> det !

Det har ikke brug for driver. En modemdriver er intet andet en en liste
over udstyrets funktioner.

Find et terminalprogram og skriv "at@menu" uden "".

Derefter konfigureres DIVA'en og efterfølgende initialiserer man det
med ATZ, ATZ0 eller ATZ1, alt efter opsætning. Hvor svært kan det være?
Det virker _altid_ !

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-01-04 01:03

In article <40001435$0$140$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
kajsnyd@mail.tele.dk says...

> Er der nogen her som kan fortælle mig om Eicon Diva T/A ISDM Modem kan
> fungere med Windows XP

Det har serielforbindelse til computeren, så det virker med _alle_
OS'er.