Lasat Speed II ?
Fra : Ukendt

Dato : 09-01-04 18:20

Lasat er jo åbenbart gået død / fallit / lukket / slukket.... dejligt... så
ingen hjælp der

Har ikke brugt mit ISDN i et års tid, da jeg har fået bredbånd, men vi
bruger self. stadig telefonerne, men nu kan vi ikke huske hvordan vi
omstiller et telefonopkald den den anden kanal..

Alle vores telefoner i stueplan kører på kanal 1
alle telefoner på vores 1. sal kører kanal 2

Hvordan omstiller man et modtagen opkald på kanal 1 til kanal 2 og omvendt
???
--
Med venlig løvehilsen
Søren 'HDI' Wind - www.2o6.dk

Fra : chr

Dato : 10-01-04 01:38

"Søren H. Wind - 8723" <wind(a)2o6.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> alle telefoner på vores 1. sal kører kanal 2
>
> Hvordan omstiller man et modtagen opkald på kanal 1 til kanal 2 og

http://www.eicon.com/support/helpweb/spd2en/default.htm

Burde give dig svar, er der XP med i det,så har TDC noget om det, kender
bare ikke linken

Mvh

Chr

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-04 02:01

> http://www.eicon.com/support/helpweb/spd2en/default.htm
>
> Burde give dig svar, er der XP med i det,så har TDC noget om det, kender
> bare ikke linken

1000 tak... du har lige sparet mig for 500,-

Mit næste skridt var at udskifte min NT1 til den nye model...
--
Med venlig løvehilsen
Søren 'HDI' Wind - www.2o6.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 10-01-04 10:07

> Mit næste skridt var at udskifte min NT1 til den nye model...

Det ville ellers være en god langsigtet løsning såfremt du primært har ISDN
for at kunne bruge 2 analoge linjer. Men 500 kr. er selvfølgelig 500 kr. og
man kan jo altid se tiden an.

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-04 19:38

> [...]
ISDN
> for at kunne bruge 2 analoge linjer. Men 500 kr. er selvfølgelig 500 kr.

Uden tvivl... men så ville jeg hellere bruge 450,- på at få mine analoge
forbindelse tilbage.
Vi bruge det ikke efter bredbånd er blevet en realitet.
--
Med venlig løvehilsen
Søren 'HDI' Wind - www.2o6.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 11-01-04 02:40

> Uden tvivl... men så ville jeg hellere bruge 450,- på at få mine analoge
> forbindelse tilbage.

Hvor analogt...