ssh ?
Fra : Brian Ipsen

Dato : 07-01-04 19:12

Hej!

Er det mon muligt at bruge perl til at koble op imod noget udstyr, og hente
en konfiguration ud og gemme lokalt i en fil ?? Hvis jeg gør det i en shell
ser det ca. sådan her ud:

# ssh -lusername A.B.C.D
username@A.B.C.D's password:
Type help or '?' for a list of available commands.
cisco>
cisco> en
Password: ********
cisco# no pager
cisco# wr ter
config data
,,,
:end
[OK]
cisco# quit

Skulle det mon være muligt ??

/Brian

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 07-01-04 19:17

"Brian Ipsen" <me@nowhere.net> writes:
> Er det mon muligt at bruge perl til at koble op imod noget udstyr, og hente
> en konfiguration ud og gemme lokalt i en fil ?? Hvis jeg gør det i en shell
> ser det ca. sådan her ud:

[...]

> Skulle det mon være muligt ??

Ja.
--
Lars Balker Rasmussen Consult::Perl

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 07-01-04 20:23

In <3ffc4bd7$0$174$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk> "Brian Ipsen" <me@nowhere.net> writes:

>Hej!

> Er det mon muligt at bruge perl til at koble op imod noget udstyr, og hente
>en konfiguration ud og gemme lokalt i en fil ?? Hvis jeg gør det i en shell
>ser det ca. sådan her ud:

># ssh -lusername A.B.C.D
>username@A.B.C.D's password:
>Type help or '?' for a list of available commands.
> [...]

Ja, men er det ikke nemmere bare at bruge expect direkte ?

/Martin

Fra : Michael Legart

Dato : 07-01-04 22:00

http://search.cpan.org/~joshua/Net-Telnet-Cisco-1.10/Cisco.pm

--
hestdesign.info - we put the hest in .com