Vidrestillingskoder ISDN
Fra : Ken

Dato : 06-01-04 11:30

Hej alle,

Hvem kender koderne for vidrestilling ved ej svar? Altså noget med
*21*telefonnummer # eller i den stil.....

Tak for hjælpen

Ken

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 06-01-04 13:01

"Ken" <nej@tak.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem kender koderne for vidrestilling ved ej svar? Altså noget med
> *21*telefonnummer # eller i den stil.....

Nej, der skal sendes ROSE-koder, og dem kan du ikke lave selv.
Enten skal dit udstyr sende det (hvordan du får det til det kan du se i
manualen eller spørge om her) eller også skal du bruge
selvbetjeningsdimmeren på vistnok 80805252

Fra : Ken

Dato : 06-01-04 13:16

jammen jammen - jeg kan da godt vidrestille alt, og slå vidrestilling fra
med koder på min (analog) telefon! Jeg tænkte at der også fandtes
tilsvarende for den sidste funktionalitet.

Til dato har jeg måtte gøre det via mit Lasat modems konfigurationsprogram

Ken

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 06-01-04 13:45

> [...]
> tilsvarende for den sidste funktionalitet.
> Til dato har jeg måtte gøre det via mit Lasat modems konfigurationsprogram

Kig i manualen for din Lasat

Fra : Ken

Dato : 06-01-04 14:21

Der stå vist ikke noget om trykknapstelefon kommandoer

Men OK jeg kikker.

Ken