At leje handicap bil
Fra : dkf747@yawho.com

Dato : 06-01-04 03:56

Er det muligt at leje en handicap bilen? i rejser til DK i Juli. Jeg
er handicappet Amerikan og konen er dansk. Vi flyver til Kbh. eller
Aalborg og siden jeg har el kørestole skal vi leje en handicap bil.

Fra : Anne

Dato : 06-01-04 10:14

Hej

Prøv på

http://www.biludlejning.dk/

Der kan jeg se, man kan leje en bil med lift til el-kørestol.

Fra : Leonard

Dato : 06-01-04 14:43

stjerneanne@ofir.dk (Anne) wrote:

>Der kan jeg se, man kan leje en bil med lift til el-kørestol.

Vær opmærksom på at du ikke selv kan køre bilen.
Det er ikke muligt i DK at leje biler med håndbetjening osv.
Men hvis din kone kan køre bilen så er det en mulighed.
--
Thomas Leonard Gertz - http://ryk.dk
Brug Tilgængelighedsbasen,

Fra : dkf747@yawho.com

Dato : 07-01-04 02:04

On Tue, 06 Jan 2004 14:42:36 +0100, Leonard <nospam@invalid.invalid>
wrote:

>Vær opmærksom på at du ikke selv kan køre bilen.
>Det er ikke muligt i DK at leje biler med håndbetjening osv.
>Men hvis din kone kan køre bilen så er det en mulighed.

Ja, det ved jeg godt. Min kone skal køre bilen. Hvis vi bringer el
kørestolen med, hvordan kan vi bring den fra lufthavn til hendes
families hjem? Hvis vi kan ikke finde bilen med lift eller rampe er
der en anden vej vi kan gøre det? Vi vil gerne flyve til Aalborg
siden hendes familie bor i Nordjylland. Hvis Aalborg har intet
handicapbil udlegning kan vi flyve til København i stedet.

Jeg må takke Anne og dig for hjælp.
Scott

Fra : Leonard

Dato : 07-01-04 10:03

dkf747@yawho.com wrote:

>Ja, det ved jeg godt. Min kone skal køre bilen. Hvis vi bringer el
>kørestolen med, hvordan kan vi bring den fra lufthavn til hendes
>families hjem?

Kontakt Ålborg Taxa eller en anden lokal taxa og hør om de har en
liftbus, der kan klare opgaven. Hvis de ikke har ved de sikkert hvem
der har. Og skal I ikke køre langt omkring er det sikkert billigere
end at leje bilen selv.

Fra : dkf747@yawho.com

Dato : 09-01-04 17:40

On Wed, 07 Jan 2004 10:03:15 +0100, Leonard <nospam@invalid.invalid>
wrote:

> [...]
>liftbus, der kan klare opgaven. Hvis de ikke har ved de sikkert hvem
>der har. Og skal I ikke køre langt omkring er det sikkert billigere

Kører Ålborg taxaen til Tranum område? Tylstrup? Vil Ålborg taxa
hente os til lufthavn fra Tranum eller Tylstrup? Vi skal bo hos min
svigerbrors gård lidt vest for Tranum eller hos mormor i Tylstrup.

Fra : Leonard

Dato : 09-01-04 18:10

dkf747@yawho.com wrote:

>Kører Ålborg taxaen til Tranum område? Tylstrup? Vil Ålborg taxa
>hente os til lufthavn fra Tranum eller Tylstrup? Vi skal bo hos min
>svigerbrors gård lidt vest for Tranum eller hos mormor i Tylstrup.

Det er jeg ret sikker på.
Hvis ellers bare du vil betale, så kan du få en taxa til at køre
næsten hvorhen det skal være.

Fra : dkf747@yawho.com

Dato : 09-01-04 18:24

On Fri, 09 Jan 2004 18:10:28 +0100, Leonard <nospam@invalid.invalid>
wrote:

>Det er jeg ret sikker på.
>Hvis ellers bare du vil betale, så kan du få en taxa til at køre
>næsten hvorhen det skal være.

Tak til dig og til alle her. Hav et godt nytår!

Fra : Leonard

Dato : 09-01-04 20:01

dkf747@yawho.com wrote:

>Tak til dig og til alle her.

Selvtak, husk at Danmark er meget mindre end USA, og i Nordjylland er
der jo ikke noget der langt væk fra Aalborg.

Fra : dkf747@yawho.com

Dato : 10-01-04 04:48

On Fri, 09 Jan 2004 20:01:06 +0100, Leonard <nospam@invalid.invalid>
wrote:

>Selvtak, husk at Danmark er meget mindre end USA, og i Nordjylland er
>der jo ikke noget der langt væk fra Aalborg.

Det ved jeg godt. I sommeren er det 8 gange jeg har rejst dertil, men
kun andet gang i Kørestolen. Det er første gang med el kørestolen.
Vi skal besøge Nordjylland, Nyborg, og København i juli. Det glæder
vi meget til.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 12-01-04 12:35

On Fri, 09 Jan 2004 22:48:10 -0500, dkf747@yawho.com wrote:

> [...]
>kun andet gang i Kørestolen. Det er første gang med el kørestolen.
>Vi skal besøge Nordjylland, Nyborg, og København i juli. Det glæder

Husk at vi har 220 (eller rettere 230) volt i DK.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j_absolute_no_spamming@direkte.org

Fra : Lotte M

Dato : 10-01-04 14:36

dkf747@yawho.com skrev i meddelelsen
news:p0mtvv8d2vivqp32csschptgod75tfnkad@4ax.com :

> Kører Ålborg taxaen til Tranum område? Tylstrup? Vil Ålborg taxa
> hente os til lufthavn fra Tranum eller Tylstrup? Vi skal bo hos min
> svigerbrors gård lidt vest for Tranum eller hos mormor i Tylstrup.

Det er helt sikkert, at Aalborg Taxa kører fra Aalborg/Nørresundby
til både Tylstrup og Tranum, om de vil køre den anden vej, afhænger
af om der er en lokal vognmand med liftbil. Det værste der kan ske
er, at Aalborg Taxa henviser til en lokal vognmand, så ring du bare
til Aalborg Taxa - de er flinke og som regel meget fleksible.
--
Lotte M
http://www.lotte-m.dk

Fra : Lotte M

Dato : 07-01-04 01:41

dkf747@yawho.com skrev

> [...]
> families hjem? Hvis vi kan ikke finde bilen med lift eller rampe er
> der en anden vej vi kan gøre det? Vi vil gerne flyve til Aalborg

En del af vognmændene under Aalborg taxa har liftbiler.
Aalborg Taxa har nr. +45 98 101010, der er så godt som
hele døgnet liftbiler på gaden, så det burde kunne lykkes
for jer, at få fat i en bil på det ønskede tidspunkt.

God tur til Nordjylland - her er dejligt!
--
Lotte M
http://www.lotte-m.dk