perl intro
Fra : andy

Dato : 05-01-04 23:39

er der et sted hvor jeg kan læse om perl, hvordan jeg kommer i gang med
at programer i perl eventuel på dansk eller kenner i nogle gode bøger.
på fordhånd tak

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 06-01-04 00:41

On Mon, 05 Jan 2004 23:38:36 +0100, andy wrote:

> er der et sted hvor jeg kan læse om perl, hvordan jeg kommer i gang
> med at programer i perl eventuel på dansk

Hvis du er mest til netlæsning er der masser af links på
www.perl.org. Dog næppe meget på dansk.

<http://learn.perl.org/> er specifikt rettet mod
begyndere... bl.a. med anbefalinger af bøger.

> eller kenner i nogle gode bøger. på fordhånd tak

Hvis du kan programmere i forvejen er Programming Perl helt fin, synes
jeg.

Mvh.

--
"Kaizers i kjelleren. Adam Sjøgren
Mørkt, kantete - ikkeno´ for radio." asjo@koldfront.dk

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 06-01-04 01:28

spamtrap@koldfront.dk (Adam Sjøgren) wrote:

>Hvis du kan programmere i forvejen er Programming Perl helt fin, synes
>jeg.

Det kommer lidt an på hvad og hvor meget man har programmeret før. Jeg
var glad for at læse Learning Perl. Det er en fremragende introduktion
og derudover er den ret morsom.

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 06-01-04 01:30

On Tue, 06 Jan 2004 01:27:32 +0100, Lars wrote:

> Det kommer lidt an på hvad og hvor meget man har programmeret før.

Hvordan mener du?

Mvh.

--
"You're terrible." Adam Sjøgren